خبرهای داغ:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج دانشجویی خراسان جنوبی و موسسه فرهنگی سراج

تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج دانشجویی خراسان جنوبی و موسسه فرهنگی سراج با هدف ارتقای تعامل و ارتباط بین این دو موسسه و ایجاد جبهه مردمی انقلاب در فضای مجازی منعقد شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۹۶۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، تفاهم نامه همکاری فیمابین بسیج دانشجویی خراسان جنوبی و موسسه فرهنگی سراج، با هدف ارتقای تعامل و ارتباط بین این دو موسسه و ایجاد جبهه مردمی انقلاب در فضای مجازی منعقد شد.

زمینه‌های همکاری در این تفاهم نامه در حوزه شناسایی و استعدادیابی دانشجویان فعال در حوزه فضای مجازی، ارتقای سواد رسانه‌ای دانشجویان با محوریت بسیج دانشجویی، ایجاد هسته‌های کنشگر و جریان علمی دانشجویی در فضای مجازی، استفاده از ظرفیت‌های مشترک در قالب عملیات‌های یکپارچه در حوزه رسانه و شبکه‌های اجتماعی، تعریف فعالیت‌های مشترک برای تولید محتوا و اثرگذاری عمیق و گسترده در فضای مجازی و حمایت از هسته‌های دانشجویی فعال در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی است.

سازمان فضای مجازی سراج موسسه‌ای فرهنگی است که در زمینه تولید محتوا برای فضای مجازی فعالیت می‌کند، این موسسه به دنبال شناسایی گروه‌های فعال در فضای مجازی و ایجاد فضای مشترک برای فعالیت این گروه‌ها است. این سازمان اکنون در حوزه‌های تحلیل داده، امور بانوان، جبهه سازی رسانه ای، بازی و نرم افزار فعالیت می‌کند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها