مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان در دوران کرونایی اهدا شد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ سری جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی و بسیج خواهران ‏در استان به افراد شناسایی شده نیازمند شیعه و سنی اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۹۹۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: دغدغه اصلی بسیج و سپاه حل مشکلات مردم و کمک به اقتصاد و معیشت آنها می باشد که در این راستا بسیج جامعه زنان سپاه استان خدمات بی منتی را به مردم در سیستان و بلوچستان ارائه کرده است.
 
آذر کیخا  با تاکید بر این مطلب که بسیج جامعه زنان  امروز در شرایط کرونا چون دفاع مقدس در راستای حفظ جان مردم و کمک به آنها در استان به میدان آمده اند افزود: خواهران بسیجی در عرصه های مختلف  نقش و  فعالیت چشمگیر به منظور رفع مشکلات مردم جامعه داشته اند.
 
وی با اشاره به این مطلب که در سه ماهه سوم سال 99 تعداد ۳۵ پروژه جهادی  با همت خواهران بسیجی به منظور ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در میدان مبارزه  خدمات  ارزنده ای ارائه کرده اند، تصریح کرد: فعالیت گروه‌های جهادی بانوان در عرصه سازندگی، توزیع بسته‌های حمایتی، افزایش صندوق‌های قرض الحسنه، ایجاد کارگاه ‏خیاطی و فعال کردن جلسات پدافند زیستی، مشارکت در جمع آوری کمک نقدی از اقدامات خواهران بسیجی بود که در این بازه زمانی حدود ۷۰ میلیون ریال هزینه جهت خرید بسته‌های حمایتی جمع آوری شده ‏است.

وی خاطر نشان کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان شیعه و سنی یکی دیگر از خدمات انجام شده طی این مدت بود که تعداد ۱۳ سری جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی و بسیج خواهران ‏در استان برای افراد شناسایی شده در دستور کار قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار