خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

شهید «سلیمانی» الگوی فرماندهی و مدیریت دینی و الهی بود

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهید «سلیمانی» نمونه و الگوی فرماندهی و مدیریت دینی و الهی بود و در همه صحنه‌های تحت مدیریت و فرماندهی خود در خط مقدم آن صحنه حضور داشت.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۵۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

شهید «سلیمانی» الگوی فرماندهی و مدیریت دینی و الهی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار ولی بهاریان در ویژه‌برنامه بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» که با حضور محدود یگان‌های نمونه تیپ انصارالحسین(ع) در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، با برشماری ابعاد شخصیتی شهید «سلیمانی» اظهار داشت: مجموعه این صفات الهی از ایشان انسانی کامل و جامع و ماندگار ساخت.

وی افزود: ولایت‌مداری، شجاعت و اخلاص فوق العاده این شهید زبانزد همه کسانی است که با ایشان به نحوی ارتباط داشتند.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان با بیان خاطراتی از این شهید والامقام گفت: این شهید بزرگ نمونه و الگوی فرماندهی و مدیریت دینی و الهی بود و در همه صحنه‌های تحت مدیریت و فرماندهی خود در خط مقدم آن صحنه حضور داشت.

وی بیان داشت: شهادتی چنین بزرگ دستمزد و حق این شهید به پاس یک عمر زندگی مجاهدانه و عابدانه ایشان بود.

سردار بهاریان توحید و خداشناسی شهید را مثال زدنی دانست و گفت: ارتباط معنوی سردار شهید «سلیمانی» با ائمه اطهار(ع) و به ویژه ارادت به سیدالشهدا(ع) و حضرت زهرا(س) مشهور بود.

وی بیان کرد: افتخار رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) است که مدتی در جبهه مقاومت تحت فرماندهی این شهید بزرگ و در جوار ایشان به دفاع از مقدسات و نبرد با تروریست‌های داعش فعالیت داشتند.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: دشمنان سال‌ها به دنبال ریختن خون این عزیز بودند چراکه حیات و نفس کشیدن این شهید برایشان گران تمام می‌شد.

وی تصریح کرد: برکات خون این شهید به طور قطع موجب عزت اسلام و انقلاب خواهد شد و انتقام خونش چیزی کمتر از قطع دست و پای دشمنان از منطقه نخواهد بود و این امر تحقق خواهد یافت.

سردار بهاریان همچنین با تسلیت رحلت علامه مصباح یزدی، این عالم وارسته را پشتیبان و نظریه‌پرداز انقلاب اسلامی و یار صدیق و خالص امام و رهبری دانست و گفت: فقدان جامعه از وجود ایشان خسارتی معنوی است که جبران ناپذیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار