خبرهای داغ:

روایت هنرمندی سفیران «مکتب سلیمانی» در زیباسازی مدارس و روستا‌های بیارجمند

کاروان سفیران مکتب سلیمانی سپاه ناحیه شاهرود، با حضور در بیارجمند، به اهالی محروم این بخش خدمت‌رسانی کرده و به زیباسازی مدارس و روستا‌ها پرداختند.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۷۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسن کریمی فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند، با اشاره به حضور کاروان سفیران مکتب سلیمانی در این بخش اظهار کرد: این کاروان متشکل از گروه جهادی ثقلین و گردان فاتحین به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این بخش حاضر شدند.
وی با بیان اینکه در راستای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، کاروان سفیران مکتب سلیمانی سپاه ناحیه شاهرود در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود حضور یافتند و به خدمت‌رسانی به اهالی محروم این بخش پرداختند، اضافه کرد: این کاروان در روز نخست حضور خود در روستای احمدآباد خارتوران بیارجمند با رنگ‌آمیزی دیوار‌ها به زیباسازی روستا پرداختند.
کریمی با بیان اینکه در این کاروان ۱۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان شاهرود حضور دارند، گفت: هنرمندان بسیجی این کاروان به زیباسازی مدارس شهر بیارجمند و روستا‌های اطراف می‌پردازند و جهادگران در عرصه عمرانی و سازندگی در روستا‌ها تلاش می‌کنند.
توزیع ۵ هزار پرس غذا به نیت سردار دل‌ها
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند خاطرنشان کرد: طبخ و توزیع پنج هزار پرس غذا به نیت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی در این بخش از دیگر برنامه‌های این کاروان است.
کریمی خدمت‌رسانی و کمک به مردم را از ویژگی‌های بارز سردار شهید سلیمانی دانست و افزود: تلاش‌های این شهید سبب شد، لقب سردار دل‌ها را از آن خود کند و رهروان این شهید و یارانش نیز در همین مسیر در حال حرکت هستند تا باری از دوش مردم محروم کم کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها