سرهنگ پاسدار حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در جمع نمازگزاران اهل سنت در مسجد جامع این شهرستان سخنرانی کرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۳۵۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهرستان،فرمانده سپاه این شهرستان با گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار کرد:در روز 9 دی ، همبستگی و وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب و نظام الهی به بهترین وجه ممكن به نمایش درآمد و این روز انقلاب سوم بود.

سرهنگ نکویی افزود : مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، 9 دی در حمایت از رهبری و ارزش های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و این روز مهم هرگز فراموش نخواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت:دشمنان هر زمانی که نقطه ضعفی پیدا کنند به آن کشور حمله می کنند و وقتی نمی توانند کاری انجام دهند دست به ترور می زنند.

سرهنگ نکویی، در ادامه با اشاره به شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی طی حمله تروریستی ارتش تروریست آمریکا در عراق، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی فقط متعلق به ایران نبود، بلکه ایشان متعلق به جهان اسلام بود و هم در زمان حیات و هم بعد از شهادتش افتخار و پیروزی آفرید.

وی، خدمت رسانی 40 ساله شهید سلیمانی به جهان اسلام و مسلمین و مستضعفین در داخل و خارج از کشور را علت محبوبیت ایشان نزد عموم مردم دانست و افزود: حضور میلیونی مردم عراق و ایران در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی به تعبیر مقام معظم رهبری اولین سیلی بود که به گوش دشمنان نواخته شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات