همرزم شهید سلیمانی:

شهید سلیمانی سناریو‌های آمریکا را در منطقه با چالش روبه رو کرد

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهیدان میر حسینی و سلیمانی در عملیات ها و در نوک حمله و خط مقدم به عنوان یک سرباز حضور داشتند.
کد خبر: ۹۳۱۱۴۰۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

سلطانعلی میری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که سخن گفتن در مورد شهدا کاری سخت است، گفت: مکتب شهید سلیمانی الگو گرفته از مکتب اسلام، اهل بیت(ع) و کربلا بود؛ شهید در دوران دفاع مقدس شجاعت بی نظیری در رزم و جنگ داشت.
 
وی اخلاص، تقوا و داشتن ارتباط معنوی با خدا را  از ویژگی‌های شهید سلیمانی بر شمرد که سبب شد تا سردار، محبوب دل‌ها شود.

همرزم شهید سلیمانی با اشاره به اینکه سردار شوق به شهادت داشت، تصریح کرد: سردار دل‌ها به عنوان یک رزمنده همه راهبرد‌ها و سیاست‌ها و سناریو‌ها منطقه‌ای آمریکا را در منطقه با چالش روبه رو کرد، دیپلماسی مقاومت و ایستادگی را در معرض نمایش گذاشت.

دکترمیری تصریح کرد: برخی سردار دل‌ها را یک دیپلمات حرفه‌ای می‌دانند که در عرصه دیپلماسی و دیپلماتیک حرف برای گفتن داشت؛ یک سیاستمدار بزرگی که نه فقط به عنوان یک رزمنده، در تحولات داخلی و فرا منطقه‌ای ایفای نقش کرد.
 
وی با اشاره به این مطلب آنچه که امروز محبوبیت و جایگاه سردار را در بین محرومین و مستضعفین منطقه دو چندان می‌کند شجاعت و تدبیر او بود که زبانزد خاص و عام است، ادامه داد: شجاعت و تدبیر از ویژگی فرماندهان دوران دفاع مقدس خاصه  سرداران شهید سلیمانی و میر حسینی است که در عملیات ها در نوک حمله و خط مقدم به عنوان یک سرباز حضور داشتند.


وی اخلاص، تقوا و خداترس بودن را از خصوصیات شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و افزود: انقلابی و قاطعیت در مقابل دشمنان و استکبار و عطوفت و مهربانی نسبت به مردم و خانواده‌های شهدا از ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار