خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: به منظور ارتقا امر پرورش دانش آموزان در دوران کرونا ۹۰ تیم " پیشرفت مدرسه " در کنار " نهضت معلم یاری" در سطح شهرستان بیرجند فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۳۱۱۴۱۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصار الرضا (ع) امروز در دیدار دست اندرکاران پویش "لبخند رضایت" سازمان بسیج فرهنگیان با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: در مرحله اول و دوم از نهضت کمک مومنانه مجموعه آموزش و پرورش استان بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بحث خرید تبلت، تهیه بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی ادامه داد: بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش استان در قالب پویش لبخند رضایت تلاش دارند تا آسیب‌های که بیماری کرونا به آموزش و پرورش و دانش آموزان وارد کرده را به حداقل برسانند و از بین ببرند.

قاسمی، با بیان اینکه از مجاهدت‌های معلمان و فرهنگیان در دروان بیماری کرونا نسبت به دیگر اقشارغفلت صورت گرفته، گفت: قشر فرهنگی جامعه در این دوران بیشتر از قبل در امر آموزش؛ به واسطه استفاده بیشتر از فضای مجازی از نظر مالی، جسمی و روحی دچار مشکل شدند.

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی، با بیان اینکه در دروان کرونا پرورش دانش آموزان از آموزش آن‌ها عقب‌تر مانده، گفت: لازم است تا خانواده‌ها همان طور که در زمینه آموزش دانش آموزان در فضای مجازی توجه دارند به پرورش دانش آموزان نیز توجه بیشتر داشته باشند.

وی، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که نباید زحمات آموزش و پرورش در چند ماه گذشته نادیده بماند و اینکه فرمودند: در آموزش و پرورش بحث پرورش عقب است که باید روز این زمینه احتمام بیشتری انجام شود.

قاسمی بیان کرد: اولین هدف از پویش لبخند رضایت شروع یک حرکت همگانی برای تکریم از معلمان به عنوان جهادگران عرصه تعلیم و تربیت است که بایستی این زحمات به وسیله مدارس، ائمه جامعه، آموزش و پرورش و رسانه اینزحمات در قالب‌های مختلف معرفی شود.

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی از راه اندازی "نهضت همگانی معلم یاری" در استان خبر داد و افزود: این امر برای ارتقا پرورش دانش آموزان در دوران کرونا است.

قاسمی گفت: لازم است تا والدین همان اندازه که در امر آموزش دانش آموزان دغدغه دارند در زمینه پرورش آن‌ها نیزتوجه کنند؛ به همین منظور ۹۰ تیم " پیشرفت مدرسه" در شهرستان بیرجند شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج، صدا وسیما و شبکه شاد در زمینه ارتقا پرورشی دانش آموزان به خانواده‌ها کمک کنند.

وی اظهار با اشاره به همکاری خوب بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان با سازمان بسیج فرهنگیان در امر آموزش و پرورش، کمک‌های تحصیلی به دانش آموزان،گفت: در تابستان گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در امر جهاد آموزشی، تهیه بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر و تبلت به دانش آموزان کمک بسیاری کردند که البته این اقدامات به طور جد تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه دارد.

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه پویش لبخند رضایت و مردم یاری از جمله اقدامات آموزش و پرورش در زمینه نهضت کمک مومنانه است، افزود: تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی توسط مدارس استان برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها