خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه داراب:

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در داراب

فرمانده سپاه ناحیه داراب از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان شهرستان در قالب فاز حمایتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۷۱۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده سپاه ناحیه داراب از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان شهرستان در قالب فاز حمایتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

سرهنگ محمد حسین هاشمیان با بیان اینکه اصول اجرای این طرح مبتنی بر مشارکت بسیج و مردم، محله‌‌ محور و خانواده‌‌ محور بودن، ارائه فعال خدمات و مراقبت‌‌ها، جلب مشارکت بین‌‌بخشی و بهره‌‌گیری از ظرفیت هر خانه یک پایگاه سلامت است، ادامه داد: در فاز حمایتی این طرح، به‌ منظور جلوگیری از تردد بیماران کرونایی در جامعه و محل کار، نیروهای بسیجی و داوطلبین مردمی بسته های معیشتی و پکیج های بهداشتی تهیه شده توسط مردم را بین نیازمندان توزیع می کنند و پایگاه‌‌های نواحی مقاومت بسیج به‌صورت محله‌‌محور تقبل کرده‌‌اند که اگر خانواده‌‌ای نیاز به خرید دارد و افراد خانواده، سن بالایی دارند و نباید برای خرید از خانه خارج شوند، پایگاه ها این خرید را برای آن‌‌ها انجام ‌‌دهند.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری نیروهای بسیجی بیش از ۵۰۰ بسته حمایتی بین بیماران مبتلا به کرونا و افراد دارای بیماری زمینه ای و بیماران خاص که در منزل قرنطینه شده اند، توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار