جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقر شهر از اجرای طرح پایش سلامت در سطح این شهرستان با جدیت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۷۷۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرنگار سپاه استان خبرگزاری بسیج، سرگرد حسن حیدری جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقر شهر در تشریح اجرای طرح پایش سلامت در سطح این شهرستان  گفت: در راستای کنترل و مدیریت بیماری کرونا و پس از ابلاغ طرح پایش سلامت که به نام سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی مزین شده است،سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت اقدام به برگزاری جلسات توجیهی در سطح حوزه های بسیح و مراکز بهداشت کرده است.

وی اظهار داشت: در این طرح تمامی نیروهای همیشه در صحنه بسیجی خواهر و برادر، در قالب ۴ تیم رصد، مراقبتی،نظارتی و حمایتی سازماندهی و برای خدمت به همشهریان باقر شهری در این طرح همدلی بکارگیری شدند.

جانشین ناحیه حضرت روح الله(ره) تصریح کرد:در تیم رصد بسیجیان جهادی که نشان دادند همیشه در صف اول هستند با اتفاق کارمندان پرتلاش مراکز بهداشت به درب منازل مراجعه و نسبت به شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا اقدام و غربالگری صورت می گیرد و بعد از شناسایی افراد مبتلا به کرونا نوبت به تیم حمایتی است که از افراد نیازمند درگیر به این ویروس منحوس حمایت مادی نماید.

سرگرد حیدری در ادامه افزود: توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی کمک مومنانه،غذای گرم ، آب میوه و دیگر کمک های اهدایی در بین نیازمندان توسط تیم های حمایتی با مساعدت خیرین انجام شده است و تیم های نظارتی هم از واحدهای صنفی توسط بسیجیان آموزش دیده و کارمندان خانه های بهداشت نظارت و تذکرات لازم داده می شود و این ماموریت تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس ادامه دارد.

جانشین ناحیه حضرت روح الله (ره) باقر شهر تأکید کرد: از بسیجیان همیشه در صحنه، کارمندان شبکه بهداشت و درمان،فرماندار و بخشداران و شهرداران که ما را در اجرای این طرح یاری نمودند تقدیر وتشکر می کنم.

 

ارسال نظرات