حسینی در حوزه مهدیه ناحیه مرکزی:

در کشور ثروتی گران قدر‌تر از رهبری وجود ندارد/ولایت پذیری یکی از شئون عاقبت به خیری سردار سلیمانی

حسینی در کلاس اموزش ترجمه و مفاهیم قران کریم حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تصریح اینکه یکی از شئون عاقبت به خیری ایشان همراهی با ولایت فقیه است اذعان داشت: در کشور ثروتی گران قدر‌تر از ثروت رهبری وجود ندارد.
کد خبر: ۹۳۱۱۸۰۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، کلاس اموزش ترجمه و مفاهیم قران کریم حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد به تداوم هفته‌های قبل برگزار شد.
"حسینی"در این کلاس در تشریح خصوصیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان داشت:یکی از شئون عاقبت به خیری ایشان همراهی با ولایت فقیه است ویکی از ویژگی‌های برترایشان ولایت پذیری بود و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام ماموریت‌های خود با، ولی فقیه در ارتباط بودند.
وی با اشاره به بیاناتات امام راحل رحمه الله مبنی براینکه "اختیارات، ولی فقیه در زمان غیبت عین اختیارات رسول خداست" افزود:اگر کسی تسلیم محض ولایت فقیه زمان نبود ایمان ندارد چرا که قران در ایه ۶۵ سوره نسا می‌فرماید:قسم به پروردگارم مردم اهل ایمان نیستند مگر اینکه هر قضاوتی کردی، بدون کوچکترین اعتراضی در فکرشان ان را بپذیرند.
مربی کلاس با تصریح اینکه در کشور ثروتی گران قدر‌تر از ثروت رهبری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بقا و عزت کشور اسلامی ایران به دست ناخدای این کشتی مقام معظم رهبری مده الظله است و قوام ایران اسلامی و بقای ان به رهبریت ان است.
ایشان در ادامه اذعان داشت:در جواب کسانی که خواستار جدایی، ولی فقیه هستند باید تذکر داد که از ابتدای افرینش خلقت حضرت ادم تا روز قیامت خداوند رهبرانی را برمیگزیند تا مردم از ان‌ها تبعیت نمایند.
این ازاده فرهیخته با تاکید برعمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مده الظله مبنی بر خرید و استفاده از اجناس ایرانی وافزایش توالید؛ و رشد جمعیت کشور در بحث فرزنداوری اظهار داشت:الان شیعه در شرایطی است که نیاز به جمعیت دارد پس تبعیت از، ولی فیقیه عمل به دستورات ایشان می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار