استخدام ۸۲۵ نفر در حوزه سلامت لرستان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان از استخدام ۸۲۵ نفر در این مجموعه خبر داد و گفت: آزمون این استخدامی در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و پذیرفته‌شدگان در دانشگاه و زیربخش‌های علوم‌پزشکی به کار گرفته خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۵۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا نیکبخت امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت و روند اجرای مقابله با کرونا در طرح قرارگاه شهید سلیمانی با اشاره به دستاوردهای طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: 77 درصد موارد قطعی ابتلا به کرونا، 75 درصد موارد بستری و 81 درصد کاهش تعداد مرگ پس از اجرای طرح را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی از آذرماه شروع و در دی‌ماه پوشش سراسری پیدا کرد، در آبان‌ماه که طرح را نداشتیم  176 نفر بستری می‌شدند، حال اینکه در آذر این آمار نصف و طی دی ماه به 43 نفر کاهش پیدا کرد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان اثرات طرح شهید سلیمانی را بسیار موثر خواند و افزود: گاهی از نظر مبتلایان رتبه دوم کشور بودیم، با این وجود با اجرای طرح سهید سلیمانی این آمار تقلیل یافته است.

نیکبخت بیان داشت: این روزها و با کاهش آمارها گویی حساسیت‌زدایی شده و شهروندان مراقبت‌های لازم را ندارند، انتظار می‌رود محدودیت‌ها همچون عدم بازگشایی مدارس تا عید 1400 ادامه یابد تا بتوان مراقبت‌ها را نهادینه کرد.

وی با تاکید بر بالابردن حساسیت‌ها، بیان داشت: در غیر این صورت با موج چهارم کرونا و بالارفتن آمار مبتلایان و جان‌باختگان مواجه خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان از استخدام 825 نفر در این مجموعه خبر و ادامه داد: آزمون این استخدامی در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و پذیرفته‌شدگان در دانشگاه و زیربخش‌های علوم‌پزشکی به کار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات