مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 15 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان با دستور وزیر نیرو و استاندار زنجان، همزمان با هفته سی و ششم پویش #هر-هفته-الف-ب-ایران به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۶۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

علیرضا جزء قاسمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: با بهره برداری از این 15 طرح آبرسانی، جمعیتی افزون بر 7 هزار و 598 نفر از خدمات آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند.

وی با اشاره اینکه برای اجرای این طرح ها اعتباری معادل 201 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: در دوره ساخت این طرح ها برای 153 نفر و در دوره بهره برداری برای 15 نفر ایجاد اشتغال شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در قالب این طرح ها 7 باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 600 متر مکعب احداث شده است.

وی به احداث 41 کیلومتر خط انتقال و 24 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب نیز اشاره کرده و گفت: از دیگر عملیات انجام گرفته در این پروژه ها ساخت 9 باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 41 لیتر بر ثانیه می باشد.

جزء قاسمی در ادامه با اشاره به تاثیرات اجتماعی اجرای طرح های آبرسانی تصریح کرد: تامین آب آشامیدنی پایدار، سالم و بهداشتی برای 2 هزار و 357 خانوار در مناطق روستایی استان زنجان، توسعه پایدار، مهاجرت معکوس به روستاها و ارتقاء سطح بهداشت و رفاه ساکنین این مناطق را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات