خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپاه استان در جشنواره مالک اشتر از بین ۱۸ سپاه استانی، برگزیده کشوری شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۸۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، «سردار ابوالقاسم چمن» امروز (۲۲ دی) در حاشیه جشنواره مالک اشتر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب و دستاورد‌های آن است.

 فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: این نهاد در کنار رسالت خود برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و محرومیت زدایی در دستور کار خود قرار داده است.

وی یکی از اهداف جشنواره مالک اشتر را الگو سازی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران خواند و اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب نیز از سپاه نقش پیش برندگی را مطالبه کرده است.

 سردار چمن افزود: سپاه در جشنواره مالک اشتر این الگو‌ها را در پایگاه‌های بسیج بر مدار معنویت و عقلانیت معرفی کرده است.

 فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بیان کرد: برگزیده‌های این جشنواره به عنوان الگو‌های موفق رده‌های بسیج، در سطح سپاه‌های استانی و سازمان بسیج معرفی می‌شوند تا از دستاورد‌های آن‌ها استفاده شود.

 وی افزود: خوشبختانه در سال جاری معاونت بهداشت و درمان سپاه استان، بسیج صدا و سیمای خراسان شمالی، گروه جهادی استان و گردان فضای مجازی خراسان شمالی حائز رتبه‌های برتر این جشنواره کشوری شدند.

سردار چمن خاطرنشان کرد: امسال همچنین برای نخستین بار، سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در جشنواره مالک اشتر از بین ۱۸ سپاه استانی، برگزیده کشوری در حوزه اشراف فرماندهی شد که این افتخار بزرگی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار