۵ هزار بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه به همت بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان در استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۸۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این بسته‌های معیشتی و جهیزیه‌ها به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان با کمک شرکت ها، کارخانجات و صنایع هرمزگان تهیه شده است که میان کارگران و دیگر نیازمندان استان توزیع شد.

همچنین در مراسمی، ساختمان سازمان بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان در بندرعباس به بهره برداری رسید.
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در مراسم بهره برداری از این ساختمان، کارخانجات و فعالان اقتصادی کشور را خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی مقابل دشمن عنوان کرد و گفت: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور نیز در این شرایط همواره در کنار رزمندگان جبهه اقتصادی می‌ایستد.

سردار علی حسین رعیتی فرد افزود: تلاش‌ها و اقدامات مؤثری با محوریت سپاه در استان هرمزگان برای جلوگیری از رکود و همچنین فعالسازی کارخانجات صورت گرفته است.
وی با اشاره به وظیفه سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در امر تسهیل گری و رفع موانع تولید گفت: به همین منظور، با اجرای طرح شهید کریمی تاکنون موانع تولید بیش از ۴۰۰ کارخانه برطرف شده است.

سروان پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس بسیج کارگری و کارخانجات استان هرمزگان نیز گفت: ساختمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و مؤسسه خیریه امام علی (ع) در بندرعباس با هدف کمک به نیازمندان استان به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات