رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان گفت:

پذیرش روزانه 40 بی‌سرپناه در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان گفت: با توجه به برودت هوا و یخبندان شبانه زائر سرای امام رضا(ع) زاهدان هر روز میزبان 40 بی سرپناه است.
کد خبر: ۹۳۱۲۱۷۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
حجت الاسلام هاشم رعنایی در گفتگو با خبرنگاربسیج در زاهدان گفت: زائر سرای امام رضا(ع) زاهدان روزانه ظرفیت پذیرش هزار نفر را دارد که از اواخر هفته گذشته تاکنون در پی مصوبه فرمانداری زاهدان این مکان آماده پذیرای افراد بی سرپناه شده  است.

وی ادامه داد: در راستای رزمایش کمک مومنانه و مواسات و همدلی با افراد نیازمند در زاهدان این کار خداپسندانه در حال اجرا می باشد.
 
رعنایی با تاکید بر این مطلب که کمک مومنانه تنها به توزیع غذا و بسته های معیشتی محدود نمی شود افزود: دادن سرپناه به افرادی که مکانی برای گذراندن شب به ویژه شب های سرد و یخبندان این شهرستان را ندارند خود نیز کمک مومنانه ای است که در راستای همدلی با این افراد اجرا می شود.
 
وی اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه انجام شده مقرر بود شهرداری علاوه‌بر جمع‌آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها اقدام به تجهیز زائر سرا و فراهم کردن امکانات رفاهی آنان کنند که هم‌اینک تنها متکدیان را جمع‌آوری میکند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان بیان کرد: این اداره در قالب شورای خیریه اوقاف و گروه‌های خیری و جهادی زائر سرای امام رضا(ع) زاهدان را برای پذیرش افراد بی‌خانمان در فصل سرما تجهیز و به ارائه خدمت به آنان می پردازد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در زائرسرا ضمن پذیرایی با نوشیدنی و غذای گرم از کارتن‌خواب‌ها، افراد بی‌سر پناه و معتادان متجاهر و امکان استحمام برای آنان تست کرونا به صورت رایگان نیز از سوی کارکنان مرکز بهداشت انجام می‌گیرد تا در صورت ابتلای این افراد مراقبت‌های ویژه انجام شود.


ارسال نظرات