خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج:

مکتب «سلیمانی» برای قشر خاصی نیست بلکه برای همه اقشار است

مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار با بیان اینکه مکتب «سلیمانی» نه برای قشر خاصی بلکه برای همه اقشار است، گفت: با نهادینه کردن ویژگی‌های اخلاص و معرفت این شهید بزرگوار در جامعه باید این مکتب را ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۳۱۲۱۸۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

مکتب «سلیمانی» برای قشر خاصی نیست بلکه برای همه اقشار استطاهره رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه به مناسبت دهه بصیرت برنامه‌های فرهنگی مختلفی به همت پایگاه کوثر در روستای حسین‌آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» نیز در اقدامی شایسته پوستر عکس سردار «سلیمانی» به مغازه‌داران اهدا شد تا مغازه‌های خود را مزین به عکس زیبای این شهید بزگوار کنند.

وی افزود: همچنین به مناسبت این ایام پویش «من یک سلیمانی‌ام» در سطح مهد قرآنی نورالثقلین برای نوگلان مهد برگزار شد.

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار با بیان اینکه مکتب «حاج قاسم سلیمانی» نه برای قشر خاصی بلکه برای همه اقشار است، گفت: با نهادینه کردن ویژگی‌های اخلاص و معرفت این شهید بزرگوار در جامعه باید این مکتب را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات اجرایی در این ایام تبیین هفته بصیرت برای کودکان بود که طی برگ‌نوشت‌هایی با محتوای میثاق با ولایت و رهبری به کودکان داده شد.

رضایی تصریح کرد: سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» توسط نوگلان و اهدای عکس سردار «سلیمانی» به رسم یادبود از طرف پایگاه کوثر به نوگلان نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات