خبرهای داغ:
مسئول هیات منتظران لنجان

توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی در دهه فاطمیه

هیات منتظران لنجان بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی، در دهه فاطمیه بین افراد نیازمند137 مسجد شهرستان لنجان توزیع می کند
کد خبر: ۹۳۱۲۲۵۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، مهدی محمدی در نشست خبری هیات منتظران لنجان اظهار کرد: بیش از ۱۹۸ شخصیت داخلی و خارجی در مراسم های هیات منتظران لنجان حضور پیدا کردند و در سال های گذشته موفق به انعقاد تفاهم نامه با تولیت های حرمین شرفین کربلای معلی شدیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ گرامیداشت شهدای مدافع حرم ۶ کشور منطقه در لنجان و به میزبانی هیات منتظران خاطرنشان کرد: این همایش که در سال ۹۶ برگزار شد در کنار تمامی ۱۱۷ مدعوان خارجی خود میهمان ویژه ای داشت و آن شخص کسی نبود جز شهید سرافراز اسلام ابو مهدی المهندس.

مسئول هیات منتظران لنجان یادآور شد: مردمی بودن یک هیات مولفه مهمی است که باید نصب العین همگان قرار گیرد و بحمدالله هیات منتظران لنجان این ویژگی را در خود نهادینه کرده است.

وی از آماده سازی بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی توسط هیات منتظران لنجان خبرداد و افزود: ما با تاسی از رهبر معظم انقلاب تاکید خود را بر روی کمک مومنانه و حمایت از قشر کم برخوردار و ترویج ویژه برنامه هر خانه یک هیات گذاشتیم.

محمدی افزود: افراد نیازمند منطقه توسط پیرغلامان هیات منتظران در ۱۳۷ مسجد شناسایی شده اند و در روزهای آتی بسته های معیشتی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و این اقدام همراه با یک رزمایش بزرگ با حضور مسؤولان انجام  خواهد بود.

مسئول هیات منتظران لنجان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از ایام کرونا ویژه برنامه هایی را در کشور لبنان، سوریه و افغانستان داریم که امیدواریم هرچه زودتر شاهد برگزاری همایش ها و کنگره های بزرگی در جبهه مقاومت باشیم.

ارسال نظرات