با حضور پایوران صورت گرفت؛

دیدار مشاور عالي سردار سليماني در جمع رزمندگان لشکر 27

سردار حشمت اله کريم پور مشاور عالي سردار سليماني در جمع رزمندگان لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) به بيان ويژگي هاي مکتب شهيد سليماني پرداخت.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۴۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حشمت اله کريم پور مشاور عالي سردار سليماني در جمع رزمندگان لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) به بيان ويژگي هاي مکتب شهيد سليماني پرداخت.

ايشان در ابتدا گوشه اي از زندگي شهيد سليماني در دوران جواني را مورد ارزيابي قرار داد و بيان داشت: شهيد سليماني در اين مرحله از زندگي در خدمت خانواده بودند و از ابتدا مسائل انقلاب را دنبال مي کردند لذا پس از انقلاب به دنبال مجموعه اي بودند تا دين خود به انقلاب را ادا کند، به همين جهت وارد سپاه شدند و از همان ابتدا در تمامي عمليات هاي دفاع مقدس در لباس فرمانده موفق و پيروز بودند و هر جا دشمن مي شنيد حاج قاسم سليماني در مقابلش هست پا به فرار مي گذاشت.

سردار کريم پور يکي از مهمترين استعداد هاي شهيد سليماني را شناخت دشمن عنوان کرد و در اين زمينه گفت: يکي از خصوصيات ايشان اين بود که دشمن را آناليز مي کرد و همه را با يک چوب نمي زد. مثلا در بحث اشرار جنوب شرق وقتي ديد بسياري از افراد محلي به دليل فقر و کمبود امکانات به اشرار پيوسته اند برايشان چاه آب حفر کرد.

وي در ادامه تاکيد کرد: شهيد سليماني از ابتدا امام را صاحب مکتب مي دانست و در کنار شناخت امام چهار موضوع را که امام روي آن ها کار کرده بود را کشف کرد. زنده کردن اسلام، زنده کردن شيعه، زنده کردن ايران و نشان دادن رهبريت انقلاب اسلامي

وي درخصوص ماموريت حضرت آقا به ايشان که ابتدا برنامه هاي دشمن را بشناسيد و در برابر آن برنامه داشته باشيد و پيوسته جلوتر از او حرکت کنيد تصريح کرد: حاصل اين ماموريت و کلام رهبري معظم اين شد که شهيد بزرگوار به ترامپ گفت: « ترامپ قمار باز! در آنجايي که فکر نمي کني نزديک شما هستيم».

مشاور عالي سردار سليماني در خصوص شناخت مکتب شهيد سليماني خاطرنشان کرد: در مکتب سردار سليماني که منطبق بر آيات و روايات مي باشد درس انگيزه گرفتن، صعه صدر داشتن، همه جانبه فکر کردن و به همه صحنه هاي مقابل نگاه کردن، حمايت و حفظ کرامت مستضعفين قابل فهم است در مکتب او شکست معني ندارد و کارهاي نشدني قابل اجرا مي باشد. در مکتب شهيد سليماني آمال دنيايي جايي ندارد و حفظ بيت المال يک ارزش است. او انقلاب را يک هديه الهي مي دانست و در مکتب او سايه جنگ از ميان رفت.

ايشان درخصوص جنبه خارجي و نگاه بين المللي مکتب حاج قاسم گفت: دغدغه او امنيت جهاني با محوريت امنيت ايران بود. او بر قدرتي تکيه نداشت و فقط با قدرت لايزال الهي حرکت مي کرد و برنامه هاي استکبار را بر زمين مي زد.

سردار کريم پور در پايان اين نشست با توجه به نگاه سردار سليماني به مقوله ولايت گفت: شهيد سليماني تاکيد داشت اگر عبادات قضا شود قابل جبران است ولي اگر ولايت قضا شود قابل جبران نيست همچنان که در سقيفه، صفين، کوفه و کربلا قضا شد و در سال 88 در جمهوري اسلامي ايران قضا شد و بيش از هشت ماه ولايت تنها ماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار