فرمانده سپاه ناحیه ویژه زاهدان گفت:بیان و پاسداشت رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهید سلیمانی می‌تواند به شناخت بیشتر شخصیت و خدمات ایشان به ایران و اسلام و همچنین زنده نگه داشتن راه و هدف این شهید کمک نماید.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۵۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

سرهنگ پاسدارخدا رحم سارانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: مبارزات و مجاهدت‌های وصف نشدنی سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از اسلام و ایران اسلامی، چه در داخل مرز‌های ایران و در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و چه در خارج از مرز‌های ایران در مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی از جمله داعش در سوریه، عراق، افغانستان و ... طی دو دهه اخیر، ایشان را به یک قهرمان قدرتمند و پرآوازه نه تنها برای ایران بلکه برای تمام آزادی خواهان و حتی دشمنان ایشان تبدیل کرد.

وی افزود: نقش بی بدیل و قدرتمند سردار سپهبد شهید سلیمانی در تقویت و استحکام محور مقاومت در منطقه، پایان دادن به گروه تروریستی داعش، مبارزه با تروریسم و گسترش عمق مرز‌های استراتژیک ایران در منطقه و جهان، باعث شد طی چند سال اخیر ایشان به عنوان پرنفوذترین و اثرگذارترین فرد در تحولات خاورمیانه و همچنین، اصلی‌ترین دشمن آمریکا و رژیم صهیونیستی در رسانه‌های جهان شناخته و مطرح شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه ویژه زاهدان ادامه داد: بیان و پاسداشت رشادت‌ها و مجاهدت‌های این شهید والامقام از جمله اقداماتی است که می‌تواند به شناخت بیشتر شخصیت و خدمات ایشان به ایران و اسلام و همچنین زنده نگه داشتن راه و هدف این شهید کمک نماید.
 
این مسئول ادامه داد: سردار سلیمانی اسوه مقاومت بود و با داشتن  ایمان بالا، اخلاص، خداپرستی که در وجودش بود باعث شد تا از جایگاه والایی در بین مردم دنیا برخوردار شود.

وی افزود: شهید سلیمانی برای رضای خداوند کار می‌کرد و این خدایی بودن و انقلابی گری جایگاه والایی به سردار دل‌ها بخشیده بود.

فرمانده سپاه  ناحیه ویژه زاهدان بیان کرد: ولایتمداری مشخصه بارز سردار سلیمانی بود و این شهید بزرگوار اسوه اخلاق و مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که با درایت، نیرو‌های خود را فرماندهی می‌کرد، علاقه زیادی به مردم داشت و هیچ وقت برای خدمت رسانی به آن‌ها تعلل نکرد.

این مسئول تاکید کرد: شهدا زنده واقعی هستند و حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند چرا که قدرت، عزت، دین، آبرو، استقلال، پیشرفت و اقتدار کشور مدیون خون شهداء است و ما باید راه شهیدان را ادامه بدهیم و تا آخرین نفس و قطره خون در راه آرمان‌ها و اهداف شهدا بایستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات