معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشگین‌شهر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته موردی از بستری بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین‌شهر ثبت نشده است.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۸۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

روز بدون بستری بیماری کرونا در بیمارستان مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ولی قاسمی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا و شورای سلامت شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: با رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک، طی ۲۴ ساعت گذشته موردی از بستری بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین‌شهر ثبت نشده است.

وی با بیان ‌این‌که این به منزله عادی‌انگاری کرونا از سوی مردم و مسؤولان شهرستان نیست، افزود: برای تست کرونا همچنان مراکز ۱۶ ساعته در مرکز شهرها فعال و آماده هستند.

 معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشگین‌شهر ادامه داد: در سایه فعالیت شبانه‌روزی قرارگاه عملیاتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مشارکت گسترده آحاد مردم، وضعیت کرونا در شهرستان تغییر کرد.

قاسمی تصریح کرد: از شروع بیماری کرونا تاکنون ۲ هزار و ۸۹ نفر در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین‌شهر بستری شده و هم‌اکنون ۱۲ نفر در بیمارستان بستری هستند.

رزمایش آگاهی‌بخشی به مردم برگزار می‌شود

محمد پورمند، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مشگین‌شهر نیز در این جلسه اظهار کرد: رزمایش آگاهی‌بخشی به مردم در ششمین روز از مرحله دوم اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی طی پیش‌ازظهر روز پنج‌شنبه با رمز مبارک یا فاطمة ‌الزهرا(س) در سطح شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌گردد.

وی افزود: این رزمایش با هدف یادآوری استفاده از ماسک و ضدعفونی کردن و جدی گرفتن ویروس منحوس کرونا صورت می‌گیرد و از ظرفیت ادارات مستقر در شهرستان در این رزمایش آگاهی‌بخشی به مردم  استفاده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: توزیع ماسک در میان مردم کاری بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

پورمند تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن خریدهای نوروزی، مغازه‌داران از پذیرش مشتریان بدون ماسک خودداری نمایند تا در اواخر سال با موج جدید شیوع کرونا مواجه نشویم.

ارسال نظرات