خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

توزیع غذای گرم و بسته معیشتی توسط حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از توزیع ۹۴۰ پرس غذای گرم، ۶۳ بسته فرهنگی، ۱۲۰ بسته معیشتی و یک سری سیسمونی و جهیزیه توسط بسیجیان حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۵۴۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

توزیع غذای گرم و بسته معیشتی توسط حوزه حضرت خدیجه (س) همدانزهرا اکبری در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت اظهار داشت: شهید «سلیمانی» نمونه بارز و بی‌بدیل ولایت‌مداری بودند.

وی تصریح کرد: به مناسبت اولین سالگرد شهید «سلیمانی» ۹۴۰ پرس غذای گرم، ۶۳ بسته فرهنگی، ۱۲۰ بسته معیشتی و یک سری سیسمونی به ارزش 2 میلیون تومان تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان بیان کرد: کمک برای آزادسازی زندانی، تهیه و اهدا ۳۲ دست لباس، یک سری کمک جهیزیه به مبلغ ۲۰ میلیون تومان و ۳۱۵ بسته بهداشتی و تهیه یک تبلت برای دانش‌آموز نیازمند از دیگر فعالیت‌ها بود.

وی افزود: مراسم اولین سالگرد شهید «سلیمانی» با حضور سردار بهاریان فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) و سرهنگ یونسی جانشین سپاه ناحیه همدان توسط پایگاه حدیث خواهران مسجد سیدالشهدا (ع) برگزار شد که در کنار این برنامه اهدا جوایز به بهترین دلنوشته به سردار نیز صورت گرفت.

اکبری برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی به صورت حضوری و مجازی، پویش «فرزندان حاج قاسم»، مسابقه دلنوشته‌ای به سردار و غبارروبی مزار شهدا نیز از جمله برنامه‌های اجرایی برشمرد.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیوارنویسی با شابلون منتخب تصاویر سردار، نصب بنر و پوستر، سرکشی از خانواده شهدا، تولید نشر محتوا در فضای مجازی، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی، پرداخت هزینه درمان و اجاره بها نیازمندان و ختم قرآن و صلوات نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار