توزیع ۱۳۵ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی ری

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی ری از توزیع بسته های معیشتی به ارزش بیش از 400 میلیون ریال بین مددجویان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۵۷۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، مژگان لشگری معاون مشارکت های مردمی بهزیستی ری  در نشستی صمیمانه با محمدرضا خدابخشی  مدیربهزیستی شهرستان ری به تشریح فعالیت های  معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی از ابتدای دی ماه سالجاری تاکنون پرداخت و گفت: ۱۳۵ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در مجموع بالغ بر چهل میلیون و 500 هزار تومان بین مددجویان زیر پوشش بهزیستی شهرستان ری توزیع شده است.

وی افزود: همچنین ۶دستگاه بخاری هر یک به ارزش یک‌میلیون و 300 هزار تومان به شش خانواده نیازمند تحویل داده شد. لشگری اظهار داشت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حمایت از مددجویان بهزیستی،  ۱۵۰۰ عدد ماسک به مددجویان این سازمان اهدا شده است.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی ری ادامه داد: شانزده میلیون و500 هزار تومان نیز به صورت نقدی از سوی خیرین به حساب مددجویان واریز شده و مبلغ هفتاد میلیون تومان کمک‌هزینه معیشتی از طریق سندهای مشارکتی به مددجویان اعطا شده است.

محمدرضاخدابخشی نیز اظهار داشت: این موارد فقط در بیست روز دیماه و تنها در حوزه ستادی انجام شده  و مراکز فعالیتهایشان دراین موارد لحاظ نشده است  که در فرصت مناسب به آنها نیز می پردازیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار