کارشناس مسایل دینی و مذهبی:

شهید سلیمانی همچون حضرت زهرا(س) یار ولایت بود

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در دفاع از ولی امر زمان خود تا آخرین لحظه عمرشان ایستادگی کردند و اجازه ندادند جایگاه امامت و ولایت به خطر بیافتد.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۱۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار بسیج، گفت: حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در دفاع از ولی امر زمان خود تا آخرین لحظه عمرشان ایستادگی کردند و اجازه ندادند جایگاه امامت و ولایت به خطر بیافتد.

وی، افزود: حضرت زهرا(سلام الله علیها) بهترین و والاترین الگو برای ما در بحث ولایت مداری است که با تاسی به مکتب عزت و مقاومت ایشان پشتیبان و حامی ولایت فقیه باشیم.

فتاحیان با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: یکی از ویژگی هایی که حاج قاسم سلیمانی را محبوب القلوب کرد، الگوگیری آن شهید از حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) بود که همچون ایشان پشتیبان ولایت فقیه و حامی محرومان و مستضعفان بود.

   وی متذکر شد: سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و امثال اینها بالاترین جهاد را انجام داده و در مقابل انحرافات دینی و نسل کشی مسلمانان ایستادند و به بالاترین درجه و فیض شهادت در نزد خدا نایل آمدند.

وی افزود: حضرت زهرا(سلام الله علیها) فقط اختصاص به مسلمانان ندارد و متعلق به همه اهل عالم است، زیرا دختر پیامبری است که مخاطب رسالتش جامعه بشریت در همه زمان ها و دوران ها بود در حالی که پیامبران پیشین گستره رسالت‌شان همه اهل عالم و همه زمان‌ها نبود و حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) ناشر فرهنگ چنین پیامبری است.

ارسال نظرات