فرمانده سپاه گلوگاه در گفت و گو با بسیج خبر داد

۱۹۰ خانوار آسیب دیده از کرونا تحت پوشش طرح شهید سلیمانی

ساری - فرمانده سپاه گلوگاه گفت: تیم‌های تشکیل شده در سطح شهرستان توانستند حدود ۱۹۰ خانوار که به دلیل بیماری کرونا دچار آسیب شده بودند را درقالب طرح شهید سلیمانی شناسایی کنند.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۴۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
 
خبرگزاری بسیج، سید حسن یوسفی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در گلوگاه با اشاره به طرح شهید سلیمانی در گلوگاه خبر از فعالیت ۵۹ پایگاه شهری و روستایی در این طرح داد و گفت: ۲۲۲ تیم عملیاتی بسیج برای مهار و قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان تشکیل شده است.
 
فرمانده سپاه گلوگاه با اعلام اینکه طبق آخرین آمار از شروع اجرای طرح ۴۶۰ بیمار مشکوک به کرونا شناسایی و ۲۰۱ نفر هم به مراکز درمانی معرفی شدند، افزود: هدف اصلی از اجرای پویش ملی سردار سلیمانی، رهگیری، پیگیری و مراقبت از بیماران کوید ۱۹ و افراد مشکوک به این بیماری است.
 
یوسفی در ادامه از توزیع ۲۱۳ بسته کمک معیشتی با همت خیرین در بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد، و خاطرنشان کرد: تیم‌های تشکیل شده در سطح شهرستان توانستند حدود ۱۹۰ خانوار که به دلیل بیماری کرونا دچار آسیب شده بودند را درقالب طرح شهید سلیمانی شناسایی کنند.

فرمانده سپاه گلوگاه در سخنان پایانی خود  یاد آور شد: لازم است این مراقبت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم در سطح شهرو روستا ادامه داشته باشد تا همچنان شاهد روند کاهشی این بیماری در روز‌های آینده و همچنین ریشه کنی کامل بیماری باشیم.
 
انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها