ساری- فرمانده سپاه آمل از رصد و پایش کرونایی ۵۰ هزا رخانوار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۸۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
خبرگزاری بسیج،سرهنگ جابر عسگری در حاشیه توزیع کیت‌های حفاظت فردی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل گفت:  هزار و ۵۰۰ کیت حفاظت فردی، دستکش‌های یک‌بار مصرف، ماسک ویژه، گان‌های ضد آب، محلول‌های ضدعفونی کننده و شیلد با مشارکت بسیج جامعه پزشکی وسلامت این شهرستان در بیمارستان‌های آمل توزیع شد.

فرمانده سپاه آمل  به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در کنترل و کاهش تعداد مبتلایان کرونا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با ابلاغ این طرح درشهرستان آمل هر خانه تبدیل به یک پایگاه سلامت شد.

عسگری در ادامه از اجرای طرح قاسم سلیمانی در ۳۰۰ روستای این شهرستان، خبر داد و اضافه کرد: اعضای تیم مراقبتی با مراجعه به درب منازل از افرادی که علایم مشکوک کرونایی دارند آزمایش‌های لازم را می‌گیرند.

به گفته فرمانده سپاه آمل در مرحله دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افراد آسیب‌پذیری که زمینه ابتلا به کرونا را دارند شناسایی شده و مراقبت‌های لازم را از آن‌ها انجام می‌شود.

عسگری در ادامه تصریح کرد: دراجرای طرح حاج قاسم سلیمانی درشهرستان آمل به ۲۷۸ بلوک اجرای کار تقسیم بندی شد که درمجموع حدود ۳۰۰ روستا ومحله با جمعیت حدود ۱۳۰ هزارنفر را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهد داد.

فرمانده سپاه آمل از رصد و پایش کرونایی ۵۰ هزا رخانوار در این شهرستان خبر داد و گفت:  ازاین شمار حدود ۱۰ هزار نفر به علت دارا بودن برخی علائم بیماری کرونا درقرنطینه قرارگرفتند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها