خبرهای داغ:

بررسی تخصصی واحد‌های تولیدی در میز خدمت بسیج کارگری و کارمندی شاهرود

جلسه کلینیک تخصصی صنعت یار و میز خدمت تخصصی با حضور رییس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۸۱۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
بررسی تخصصی واحد‌های تولیدی در میز خدمت بسیج کارگری و کارمندی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کلینیک تخصصی صنعت یار و میز خدمت تخصصی با حضور رییس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این نشست جعفر اسماعیلی فرمانده حوزه بسیج الحدید ادارات و کارگری شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از تشکیل جلسه و حضور اعضاء کلینیک تخصصی صنعت یار و با تبریک مسوولیت به مهندس بشیری سرپرست اداره صمت شهرستان شاهرود از روند پایش و عارضه یابی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شاهرود خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۵۳ واحد صنعتی و تولیدی کار پایش آن انجام شده و مسایل احصاء شده پس از دسته‌بندی و اولویت بندی با حضور در ادارات مربوطه مطرح و الحمدللَّه روند مثبتی داشته است و تاکنون با ۱۰ اداره نشست حل مشکلات برگزار شد.
وی بصورت ویژه مشکل چند واحد تولیدی از جمله قالیشویی مدرن و پلیمر پارس، نان صنعتی و سنتی اورنگ نان و آرد ضمیری و... مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفته و تفاوت قیمت مرغ دولتی با مرغ قطعه قطعه شده و تنظیم بازار، تامین نهاده‌های دامی و... را بیان کرد.
سرگرد بستجانی مسؤول کمیته پایش و عارضه‌یابی واحد‌های صنعتی شرق استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به حمایت استاندار و سردار دامغانی از روند فعالیت کلینیک صنعت یار و ارسال گزارش جلسه این کلینیک خبر داد و عنوان کرد: نماینده شهرستان شاهرود و میامی هم حمایت و ماحصل فعالیت کلینیک به استماع ایشان می‌رسد.
امیر بشیری سرپرست اداره صنعت معدن تجارت شهرستان شاهرود نیز با اظهار خرسندی از ورود سپاه در بحث جهش تولید و رفع موانع تولید اظهار کرد: هر جا سپاه وارد میدان شده عملکرد موفق از خود بجای گذاشته است و امیدآفرینی با ورود این کلینیک در موضوع صنعت شاهد تحرک و پویایی در مجموعه‌های تولیدی شهرستان باشیم و اعلام آمادگی همه جانبه برای همکاری از طرف مجموعه اداره صمت اظهار داشت.
در این نشست در خصوص مجوز بهره برداری واحد تولیدی پلیمر پارس با عاملیت مهندس فیرز آبادی مقرر شد پس از تایید یه اداره محیط‌زیست شهرستان شاهرود پروانه ایشان صادر شود و برای این واحد‌ها اداره محیط‌زیست شهرستان شاهرود دیروز ۲ سال مهلت گرفته شد، همچنین برای واحد تولیدی قالیشویی مدرن مصوب شد پروانه ایشان صادر گردد و در خصوص سهمیه آرد و روغن واحد تولیدی نان سنتی و صنعتی اورنگ مصوب شد طی مکاتبه‌ای با استان این موضوع را اختصاصا پیگیری نماید.
مصوب شد در ادامه کار پایش از مهندسین اداره صمت کارگروه کلینیک صنعت یار را همراهی و مشارکت این کار انجام شود.
در این نشست جلسه محیط زیست نیز با مساعدت و مهلت دوساله برای واحد تولیدی پلیمر پارس اخذ شد و پسماند و زباله هاش نیز مساعدت شد همین شاهرود دفن شود که قبلا می‌بایست مرکز استان فرستاده می‌شد و متحمل هزینه زیاد برای ایشان می‌شد که با نامه محیط زیست مجوز اداره صمت مشکل حل شد و، چون دوساله مهلت داده می‌تونه مجوز بهره برداری بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار