خبرهای داغ:
ملکه بامیان تمام زنان هزاره هستند که در دستان تندروهای ملی مذهبی گرفتار شده اند. ملکه بامیان در حقیقت طعمه نمایندگان سیا در افغانستان هستند.
کد خبر: ۹۳۱۲۸۲۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

اشرف غنی تربیت یافته مکتب وهابی، آمریکایی است. وی در دانشگاه آمریکایی بیروت تحت آموزش سازمانهای جاسوسی اسراییل قرار گرفت تا بعد از استقرار دولت به عنوان بازوی کمکی ناتو و عربستان، اسراییل عمل کند. حمله طالبان با کشتار وحشتناک قوم هزاره و انهدام مجسمه بودا سبب شد، مظلومیت قوم شیعه را در این سرزمین مادری بیش از همیشه احساس کنیم.

قوم هزاره ۳۰ درصد جمعیت افغانستان را تشکیل می دهد که در ساختار حاکمیت از هم گسیخته همسایه شرقی جایی ندارند، ترس از توهم تشکیل هلال شیعی سبب شد تا حلقه عبری عربی غربی سالانه ۴میلیارد دلار به این کشور کمک مالی کنند، پس از خاورمیانه جدید که طرح آن توسط ایران و سردار سلیمانی ابتر ماند، بازمانده های داعش در مناطقی که مورد نیاز ناتو بوده حضور یافتند.

در سال ۲۰۱۹ با پایان رسمی حکومت داعش، اشرف غنی توسط فرماندهی حوزه سنتکام به پادگان آمریکایی کابل فراخوانده می شود. رییس جمهور افغانستان در خاک خود توسط گروهبان آمریکایی و سگ های مواد یاب تفتیش و بازرسی بدنی می شود.

فرمانده نظامیان آمریکایی در افغانستان، آیت الله مایک (اندریا دی مایک) افسر ویژه جنگ های اطلاعاتی سیا، نماینده ویژه ملک سلمان، جانشین ایمن الظواهری، نماینده سرویس های اطلاعاتی پاکستان، نماینده موساد و ترکیه در جلسه حضور دارند. در این مراسم انتقادات تندی علیه غنی صورت می گیرد و خواهان تامین امنیت سربازان ناتو و برخورد با فاطمیون می شود، نماینده آمریکا اعلام می کند افراد زیادی تحت عناوین فرهنگی، دانشمند و مسئول در حال توطئه علیه ما هستند باید با انان برخورد شود. اشرف غنی قول بررسی می دهد اما نماینده اسراییل خواهان حذف فیزیکی می شود.

در پادگان آمریکایی ها تفاهم می شود، ۱۵ هزار نیروی تکفیری به صورت محرمانه وارد افغانستان شوند و تحت امر سرویس های اطلاعاتی غربی، عربی و عبری عملیاتهای هدفمند ترور و کشتار را انجام دهند، حذف دانشمندان و منتقدان در دستور کار قرار می گیرد اما هیچ ردی از ناتو و ائتلاف برجا نمی گذارند.

ترور خبرنگار منتقد یما سیاوش، نمایندگان منتقد وضع موجود و انفجارهای همیشگی افغانستان را به سمت یک بحران سوریه ای شدن می برد.

کویته پاکستان تحرکاتی را با رصد سرویس های اطلاعاتی پاکستان انجام می دهد، هدف مشخص است، خانواده هزاره های افغانستان در کویته ایالت سیستان بلوچستان باید گروگان گرفته شوند. تعدادی نیروی تکفیری به سمت معدن زغال سنگ حرکت می کنند.
بیش از ۱۲ زن شیعه را دستگیر و سلاخی می کنند، تعدادی از زنان زیبا نیز ربوده تا در بازار برده فروشان طعمه اسراییلی ها گردد.

دانشگاه کابل، انفجار و کشتار نماینده ها، خبرنگاران، همگی با دستور آمریکا و مزدوری ۱۵ هزار داعشی انجام می شود. ملکه بامیان تمام زنان هزاره هستند که در دستان تندروهای ملی مذهبی گرفتار هستند. بیش از ۱۲۰نیروی آموزش دیده موساد و سیا در دولت اشرف غنی مشغول به کار هستند. یما سیاوش با یک انتقاد ترور می شود. ملکه بامیان در حقیقت طعمه نمایندگان سیا در افغانستان هستند.اشرف غنی یک تربیت یافته مکتب یهود در دانشگاه آمریکایی هاست.

ایران در خصوص کشتار زنان و مردان قوم هزاره نباید بی تفاوت باشد، سپاه پاسداران در خصوص عوامل منتقل شده داعش به افغانستان اقدام لازم را انجام دهد. هیچ تکفیری حق ندارد به صد کیلومتری مرزهای ایران نزدیک شوند.

اگر خاک افغانستان زمینه اقدام عملیات تروریستی داعش علیه ایران شود، ایران حق دارد این گروه تکفیری را در هرنقطه ای تحت تعقیب و موشکباران پایگاه های آنان را در دستور کار قرار دهد.

نگارنده: صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها