امام‌جمعه الیگودرز گفت: شهدای انقلاب و مقاومت تربیت‌شده مکتب فاطمی بودند.
کد خبر: ۹۳۱۲۸۳۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی سرلک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الیگودرز ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: همه خوبی‌های عالم در حضرت زهرا (س) تجمیع شده است و ایشان الگویی به‌تمام‌معنا برای زنان و مردان جامعه امروز است.

وی افزود: بالاترین و بزرگ‌ترین مقام رضای الهی بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) در محبت و رضایت فاطمه زهرا (ُس) است.

امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی عنوان کرد: تحریم‌های مبتنی بر قوانین بین‌المللی ظالمانه و جنایت‌کارانه است و لغو همه تحریم‌ها مطالبه ملت و شرط اصلی برگشت آمریکایی‌ها به برجام است.

وی تصریح کرد: اقدام مجلس به‌جا و قانونی بود، اگر اروپایی‌ها به تعهدات پایبند نباشند قوانین جدیدتری به تصویب خواهد رسید، دشمنان در دفاع مقدس با حمایت از صدام موشک‌هایی جهت کشتار ملت ایران و نابودی نظام در اختیار این فرد دیوانه قراردادند و باتجربه از گذشته، امروز نسبت به مسائل دفاعی و موشکی به‌هیچ‌عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

سرلک گفت: رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و رونق تولیدات داخلی قصد خنثی نمودن اثر تحریم‌ها را دارند ولی آمریکایی‌ها برای ایجاد خاورمیانه جدید و برای ناامنی در منطقه آمده‌اند درحالی‌که حضور ما در منطقه در جهت امنیت و ثبات منطقه و این حضور مقتدرانه اصلاً قابل معامله نیست.

امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه شهدای انقلاب و مقاومت تربیت‌شده مکتب فاطمی بودند، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت جوان انقلابی به معنای این نیست که رئیس‌جمهور فردی جوان باشد بلکه باید ملاک انتخاب افرادی باانگیزه خدمت‌رسانی و انقلابی است که نمونه بارز این افراد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت است.

وی یادآور شد: افول آمریکایی‌ها در چند روز اخیر قابل‌مشاهده بود، فتنه و توطئه‌ای که آمریکایی‌ها در سال ۸۸ به دنبال اجرای آن در کشور بودند در سال ۹۹ خود دچار آن شدند.

سرلک بیان کرد: واکسن خارجی آلوده که عوارض زیادی به دنبال داشته از طرف رهبر معظم انقلاب ممنوع شد، عقل اجتماعی حکم می‌کند زمانی که واکسن در کشور تولید می‌شود نباید از خارج وارد کنیم چراکه حتی شرکت‌های سازنده واکسن‌های آمریکایی آن را تزریق نمی‌کنند چگونه ما واکسن را تزریق کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات