همزمان با فرارسیدن ایام شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) صدا و سیمای مرکز زنجان همگام با عزاداران پایتخت شور و شعور حسینی ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۳۱۲۸۸۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) صدا و سیمای مرکز زنجان همگام با عزاداران پایتخت شور و شعور حسینی ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

 

سید محسن لطیفی خاطرنشان کرد: معاونت سیما در برنامه زنده راه ولایت که از پنجشنبه 25 دی‌ماه تا یکشنبه 28 دی، از ساعت 21 به مدت 55 دقیقه از شبکه اشراق پخش خواهد شد، کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه در قالب میزگرد تلویزیونی ابعاد شخصیت فردی و اجتماعی حضرت فاطمه (س) را مورد تبیین و بررسی قرار خواهند داد.

 

وی افزود: همچنین برنامه سونمز ایشیق (نور ابدی) با مبحث کارشناسی، شعرخوانی و ذکر مناقب حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت 22 روزهای شنبه و یکشنبه شب پخش خواهد شد.

 

لطیفی با اشاره به اینکه شبکه استانی صدا هم یک قسمت از مجموعه برنامه‌های «سی شب با سردار» را به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اختصاص می‌دهد، افزود: این برنامه از ساعت 20 مورخه 28 دی ماه به صورت زنده از شبکه‌ استانی صدا پخش خواهد شد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: برنامه زنده «یارالی گونش» نیز از ساعت 10 صبح روز یکشنبه به صوت زنده به مدت 90 دقیقه با حضور کارشناسان مذهبی و اساتید حوزه ضمن بررسی ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام، نقش ایشان را در ایفای مسؤولیت‌های مختلف اجتماعی و خانواده مورد تبیین قرار خواهد داد.

 

وی تصریح کرد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید و پخش 10 خبر مکتوب، چهار مورد گزارش رادیو تلویزیونی، 14 مورد رویدادهای شهرستان‌ها و ارسال چهار خبر به سازمان، حال و هوای استان را در این ایام به سمع و نظر مخاطبان خواهد رساند.

 

لطیفی افزود: معاونت فضای مجازی مرکز با تولید سه پوستر، بازنشر تولیدات مناسبتی حوزه‌های سیما و صدا و انتشار محتوای مرتبط در همه بسترهای فضای مجازی، همراه مخاطبان خواهد بود.

ارسال نظرات