مدیرکل صدا سیمای مرکز زنجان از برنامه‌ریزی گسترده رسانه استانی برای هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: صدا و سیما با تولید و پخش برنامه‌های مختلفی یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلامی در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی را گرامی داشته و به تبیین نقش خطیر نیروهای سپاه، ارتش، بسیج و اقشار مردم در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۳۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محسن لطیفی با بیان این مطلب که حماسه مقاومت هشت ساله ملت قهرمان ایران، همواره یادآور فداکاری نستوهانه دلاور مردانی است که با تقدیم خون پاکشان مظلومانه و غریبانه از سرحدات ایمان و غیرت پاسداری نمودند افزود:همزمان با چهلمین سالگرد ایام دفاع مقدس رسانه استانی برنامه ریزی گسترده‌ای را برای پاسداشت رشادت‌های رزمندگان غیور اسلام در هشت سال دفاع مقدس انجام داده و برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های صدا، سیما و خبر تولید، تامین و آماده پخش کرده است.

وی خاطرنشان کرد:معاونت سیما در ویژه برنامه زنده دریادلان در دکور ویژه‌ای که امسال تدارک دیده شده است از ساعت ۲۰ و چهل و پنج دقیقه با حضور میهمانان از اقشار مختلف از جمله فرماندهان نظامی و انتظامی استان فرماندهان و رزمندگان دلاور زنجانی در هشت سال دفاع مقدس، سنگرسازان بی سنگر و. خاطرات روز‌های مقاومت در دوران دفاع مقدس را بازخوانی می‌کند.

وی به دیگر برنامه‌های سیما اشاره نموده و گفت:: مجموعه مستند «نشانه‌ها» با موضوع مادران شهدا، برنامه «طلیعه عشق» با موضوع معرفی شهدا از هر قشر در کنار اختصاص کامل برنامه‌های روتین زنجانا سلام، خانواده، اتل متل (ویژه کودک) و تلاش نیرو‌های مسلح در مقابله با بیماری کووید ۱۹ و سایر برنامه‌های روتین و همچنین تأمین برنامه‌های مختلف من جمله فیلم‌های سینمایی حوزه دفاع مقدس از جمله اقدامات شبکه استانی اشراق برای این ایام است.

مدیرکل مرکز زنجان با اشاره برنامه‌های شبکه‌های استانی صدا تصریح کرد: رادیو استانی زنجان هم طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ویژه برنامه‌های «مقاومت حماسه سی» هر روز از ساعت ۱۶:۴۵ و برنامه (هشت) از ساعت ۱۸:۵۰ به بازخوانی رویداد‌های پر فراز و نشیب روز‌های حماسه و ایثار می‌پردازد.

لطیفی با بیان اینکه در یادمان حماسه دفاع غیورانه، ۵۸ سردار در استان زنجان نام خود را ثبت نمودند، ادامه داد: در فاز نخست، نمایش رادیویی ۳۰ سردار از این فرماندهان نام آور در قالب نمایشی یاد خواهد کرد و بزودی در فاز دوم مابقی سرداران نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد.

وی به دیگر برنامه‌های رادیو نیز اشاره کرده و اظهار داشت: مسابقه تلفنی پلاک، گلگشت موسیقی (ویژه نوا‌ها و سرود‌های دوران دفاع مقدس)، یاشاییش، گلبرگ، شریعت یولی و سایر برنامه‌های روتین و تامینی هم به هفته دفاع مقدس اختصاص دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه رادیو نمای مرکز نیز با انتشار ۱۵۰ اسلاید به تعداد بیش از ۹۰۰ بار انتشار از تصاویر مناسبتی هفته دفاع مقدس، صفحه رادیو نما را به تصاویر ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس مزین خواهد کرد، یادآور شد: معاونت اطلاعات و اخبار هم با پیش بینی تولید و پخش بیش از ۲۱۰ عنوان گزارش، خبر مکتوب، تفسیر رادیو تلویزیونی و گفتگوی ویژه بمدت بیش از ۵۱۰ دقیقه در هفته دفاع مقدس همراه مخاطبان بخش‌های خبری خواهد بود.

لطیفی در پایان بیان کرد:در مجموع تلاش می‌شود در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در قالب برنامه‌های متنوع و جذاب، گوشه‌هایی از دلاورمردی‌های شهداء و ایثارگران نیرو‌های مسلح و بسیج مردمی درقاب تصویر و امواج، یادآور ایثار بی بدیل شهدا و آزاد مردان این مرز و بوم و نماد غیرت و شجاعت ملت قهرمان ایران باشد.
ارسال نظرات