شبکه المنار لبنان طی برنامه مستندی به آخرین دیدار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، با دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۱۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج، شبکه المنار لبنان طی برنامه مستندی به آخرین دیدار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت.

شبکه تلویزیونی المنار جمعه شب به وقت تهران در یک برنامه ویژه اقدام به پخش تصاویری جدید از "آخرین دیدار" سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرد.
در این برنامه تصاویری کمتر دیده شده از دیدار سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی پخش شد. دبیرکل حزب الله لبنان می‌گوید که سردار سلیمانی در این دیدار بسیار مشتاق و مطمئن بود که آخرین دیدار است.



آخرین دیدار سیدحسن با سردار سلیمانی/ماجرای تماس تلفنی با ابومهدی

در بخشی از این گزیده شبکه المنار به تماس تلفنی سردار سلیمانی با شهید ابو مهدی المهندس اشاره شد که شهید سلیمانی از ابومهدی خواسته بود تا در فرودگاه به استقبال او نیاید اما ابومهدی المهندس بر این موضوع اصرار داشت که شخصاً او را همراهی کند.
سردار سلیمانی در آخرین دیدار خود با دبیرکل حزب الله لبنان با احساس خاص عاطفی از شهید ابومهدی المهندس سخن می‌گفت و بسیار از او تمجید کرد.

 
آخرین دیدار سیدحسن با سردار سلیمانی/ماجرای تماس تلفنی با ابومهدی
آخرین دیدار سیدحسن با سردار سلیمانی/ماجرای تماس تلفنی با ابومهدی

دبیر کل حزب الله لبنان به یکی از عکس‌های سه‌نفره با شهیدان سلیمانی و المهندس اشاره کرد و گفت که در آن دیدار که در ضاحیه صورت گرفت و دیدار طولانی بود، آن‌ها در مورد تحولات عراق گفت‌وگو کردند و هدف از این دیدار این بود که بررسی تحولات عراق و این مسئله بود که در صورت حمله رژیم صهیونیستی به حزب الله یا منطقه، وظیفه نیروهای مقاومت در عراق چیست.

سید حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی در آخرین دیدار با یکدیگر نماز جماعت برپا داشتند.

ارسال نظرات