امام جمعه کرج گفت: در واقع حاصل نهایی برجام بیشتر شدن تحریم‌ها علیه ملت ایران بود که نتیجه اعتماد به غرب است.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۱۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج اظهار کرد: در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داریم، ایشان ویژگی‌های شاخص بسیاری دارند اما ویژگی بارز حضرت که باید همواره مورد توجه قرار گیرد ولایتمداری است.

وی با بیان اینکه باید با استفاده از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای بهبود وضعیت کشور گام برداشت، تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت گروه‌های نخبه و صاحبان اندیشه در راستا عملی شدن این بیانیه گام برداریم.

امام جمعه کرج بیان کرد: در این راستا تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امری مهم است که باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد تا بتوانیم بهترین بهره را از آن ببریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این بیانیه جوان شدن کارگزاران نظام است که در این راستا باید از ظرفیت مردمی و جبهه بزرگ مردمی بهره برد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان باید وارد میدان عمل شوند، گفت: در این راستا همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید دارند باید جوانان وارد میدان شده و با استفاده از تجربه مجربان به خدمت به مردم بپردازند.

وی ادامه داد: بر این مبنا باید با استفاده از ظرفیت جوانان کشور گروه‌های مختلف و آتش به اختیار تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که هرگاه از ظرفیت بالای ملت ایران بهره برده شد و این ظرفیت به میدان آمد موفق به انجام بزرگ‌ترین اقدامات شدیم، نمونه بارز این امر پیروزی در هشت سال دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم به پیشرفت برسیم باید هر کسی جایگاه خود را در منظومه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کشف کند و بتواند در این راستا فعالیت داشته باشد تا بتوانیم به قله‌های موفقیت برسیم.

آیت‌الله حسینی‌همدانی تصریح کرد: در دوران رژیم پهلوی به دلیل وابسته بودن به بیگانگان از ظرفیت مردم ایران استفاده نمی‌شد و به خاطر سرسپردگی این رژیم حتی به این ظرفیت اعتماد وجود نداشت به همین دلیل بسیاری از مشکلات ریز و درست وجود داشت.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران روی پای خود ایستاده است و با قدرت به جلو حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: تجربه تاریخی ملت ایران باعث شده تا به غرب اعتماد نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه برجام آخرین تجربه بزرگ ملت ایران مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن غربی‌ها بود، گفت: با بدعهدی دوباره غربی‌ها نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه صدها تحریم ظالمانه دیگر علیه ملت ایران وضع شد.

وی اظهار کرد: در واقع حاصل نهایی برجام بیشتر شدن تحریم‌ها علیه ملت ایران بود که نتیجه اعتماد به غرب است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به انتخابات شورای شهر بیان کرد: شهروندان باید کاندیدها به خوبی رصد کنند تا بتوانند شناخت دقیقی از آنها پیدا کنند، باید بدانیم که انتخاب اشتباه تبعاتی زیادی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انتخاب صحیح مانع ادامه چرخه معیوب عزل و نصب‌ها خواهد شد، تصریح کرد: بنده در هیچ عزل و نصب مدیران دخالت نخواهم کرد اما برای حذف مدیران فاسد تا آخرین لحظه پیگیر خواهم بود و در این زمینه کوتاه نمی‌آیم.

امام جمعه کرج متذکر شد: امیدوارم بتوانیم در نهایت برای کشور نظام مقدس اسلامی مفید فایده باشیم و بتوانیم برای خلق خدا خدمتی انجام دهیم.

ارسال نظرات