مسئول ناحیه بسیج دانشجویی البرز گفت: مراسم تشییع دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روز یکشنبه هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۲۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جعفر فلاح‌نژاد اظهار کرد: فردا یکشنبه هم‌زمان با سالروز شهادت ام‌ابیها حضرت زهرا (س) مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس از ساعت ۹ صبح به صورت خودرویی از مقابل سپاه ناحیه شهرستان ساوجبلاغ تا دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از شهدای گمنام ۱۷ ساله و دیگری ۲۵ ساله و هر دو در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده‌اند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز تصریح کرد: دو سال پیش بحث تدفین شهدا با پیگیری‌های بسیج دانشجویی صورت گرفت، بر این اساس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مکاتبه‌ای با ستاد تفحص شهدا داشتند، بالاخره این مهم انجام و مقرر شد این دو شهید گمنام در محل دانشگاه آزاد هشتگرد به خاک سپرده شوند.

فلاح‌نژاد با اشاره به اینکه جوانان باید به خوبی از اهداف والای شهدا آگاه شوند، گفت: زندگی‌نامه، سیره و اهداف شهدا باید برای جوانان تبیین شود تا آنها با خط مشی شهدا آشنا شوند و بتوانند ادامه‌دهنده این راه باشند.

وی متذکر شد: مهم‌ترین درسی که شهدا به ما آموختند ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و بصیرت دینی است که انقلاب و دستاوردهای نظام را از انحرافات، آسیب‌ها، تهدیدات و تلاش‌های دشمن به سرکردگی آمریکا حفظ می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به فضل خدا این روند ادامه دارد و مکاتبه‌ای برای دانشگاه آزاد نظرآباد در این خصوص صورت گرفته است، امیدواریم تمام دانشگاه‌های استان از وجود مبارک شهدا بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها