مسئول گروه جهادی شهدای تفحص خبر داد:

افتتاح یک باب مدرسه ۶ کلاسه در روستای بنارو بخش پلان چابهار

محمدحسن کارخانه گفت: یک باب مدرسه ۶ کلاسه مزین به نام شهید سلیمانی در روستای بنارو از توابع شهرستان چابهار به همت گروه جهادی شهدای تفحص افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۸۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، محمدحسن کارخانه مسئول گروه جهادی شهدای تفحص در آیین افتتاح یک باب مدرسه ۶ کلاسه در روستای بنارو شهرستان چابهار بیان کرد: امروز در کشور ما به ویژه مناطق محروم و دور دست روستایی احداث واحد آموزشی و مسکن ۲ نیاز اصلی و مهم مردم است و باید برای ارتقاء عمرانی و پیشرفت منطقه برنامه ریزی جامع با اقدامات جهادی انجام شود.

وی افزود: روستای بنارو چابهار با توجه به فاصله آن از شهر و پایین بودن وضعیت اقتصادی مردم نیازمند احداث، بازسازی و راه اندازی منازل مسکونی و واحد‌های آموزشی برای رفع چالش‌های مردم است.

وی بیان کرد: گروه جهادی شهدای تفحص به نیابت از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و خانواده ایشان در طی یک سال اخیر اقدامات جهادی مختلفی برای ارتقاء بهبود معیشت زندگی مردم روستای بنارو چابهار انجام داده است.

مسئول گروه جهادی شهدای تفحص افزود: احداث ۲ منزل مسکونی و ۱۸ چشمه سرویس بهداشتی اقدامی موثر برای رفع چالش مسکن مردم بود که با همت جهادی و با حمایت خانواده شهید سلیمانی و پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ صورت گرفت.

وی تاکید کرد: برای احداث و راه اندازی این پروژه‌های عمرانی هزار و ۸۰۰ نیرو جهادی و داوطلب در منطقه از ابتدای امسال تاکنون حاضر شده است تا دین خود را به انقلاب، شهید سلیمانی و مردم ادا کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود زیر ساخت آموزشی و فرسوده بودن واحد‌های فعلی، یک باب مدرسه ۶ کلاسه در مقطع ابتدایی با چهار هزار متر بنای ساختمان با مشارکت خیرین و مردم احداث و افتتاح شد.

سردار حسن حسن زاده؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله با اشاره به اقدامات جهادی در منطقه بیان کرد: به برکت خون شهید سلیمانی این واحد آموزشی، مرکز تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی خواهد شد تا زیر سایه مدبرانه رهبر معظم انقلاب، نیرو‌هایی متعهد، مجاهد و مسئولیت پذیر برای آینده روشن ایران اسلامی تبدیل شوند.

وی افزود: امروز آن چیزی که مهم و حیاتی است حفظ این روحیه جهادی، کمک مومنانه و ساختن شرایطی بهتر برای مردم عزیزمان است تا لحظه‌ای در دل آن‌ها ناامیدی به وجود نیاید و دشمن از این مسئله سواستفاده نکند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با وجود اینکه یک فرمانده عالی رتبه نظامی بود، خود را خادم مردم میدانست و خدمت به آن‌ها را سرلوحه کار و زندگی قرار داده بود و امروز همه ما باید با پیروی از این منش ادامه دهنده راه شهید باشیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های سپاه و بسیج خدمت بی منت به مردم در هر نقطه و مکانی از جمهوری اسلامی است و در هر صحنه‌ای لازم باشد خود را موظف می‌داند برای ارتقاء معیشت زندگی مردم و عمران و آبادانی کشور حضور پیدا کند.
ارسال نظرات