خبرهای داغ:
استقرار تیم چشم پزشکی و عینک سازی برای خدمات رسانی جهادی به نیازمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی در هندیجان که گامی تاثیر گذار برای درمان مردم شهرستان است.
کد خبر: ۹۳۱۳۰۰۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، با حضور دکتر عبدالهی چشم پزشک از ماهشهر با طرح تخفیف و ویزیت رایگان به خانواده های محروم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت سکینه س حوزه مقاومت بسیج خواهران ناحیه سپاه هندیجان و اداره بهزیستی شهرستان هندیجان در محل اداره بهزیستی با رعایت پروتکل بهداشتی انجام گرفته شد.

 

تعدادی از افراد تحت پوشش بهزیستی و بی بضاعت مورد درمان پزشکی با همت تیم چشم پزشکی و همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت سکینه س حوزه مقاومت بسیج خواهران ناحیه سپاه هندیجان و اداره بهزیستی انجام که اینگونه خدمات جهادی در سطح شهرستان نیاز مبرم است که ادامه خواهد داشت.

 

کار های خوبی در راستای خدمات رسانی به محرومین شهرستان شامل کنترل بیماریهایی مانند ویروس کرونا با تلاش بسیجیان و شبکه بهداشت در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است که تا کنون موفقیت آمیز بوده است.

در ادامه گزارش خبری : فرمانده ناحیه سپاه هندیجان با اعلام همکاری بیشتر با مردم در رفع مشکلات بهداشتی گفت: هر جا که نیاز باشد سپاه و بسیج در راه رفع مشکلات مردم محروم در زمینه های عمرانی، بهداشتی و جهادی پای کار بوده و از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نخواهد شد.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب افزود : بسیج و سپاه در تمامی برنامه های جهادی با تشکیل گروه های جهادی پیروز میدان بودند و با تمامی ظرفیت ها در حال خدمات رسانی به نیازمندان بیشتر قبل شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها