خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در اجرای دومین مرحله از طرح صاعقه؛
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طرح صاعقه با هدف کاهش جرائم، حفظ آرامش شهروندان و افزایش امنیت در استان کلید خورد.
کد خبر: ۹۳۱۳۰۰۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار رهام بخش حبیبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای حفظ آرامش همشهریان طرحی با عنوان صاعقه با همکاری پلیس امنیت و پلیس آگاهی به مدت یک هفته در سطح شهرستان شیراز و حومه اجرا شد.

وی افزود: در این طرح باندهایی از سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و معتادان ولگرد شناسایی و دستگیر و امروز هم با رمز «یا زهرا» اکثر نقاط آلوده شیراز پاکسازی شدند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: امروز و در انتهای یک هفته از اجرای این طرح انواع مواد مخدر، اسلحه‌های سرد و گرم و قاچاق کالا کشف و تعدادی اراذل و اوباش دستگیر شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه امید است اجرای چنین طرح‌هایی عبرتی برای دیگران شود که به فکر ناامن شهر نباشند، گفت: تا زمانی که مردم احساس آرامش کامل کنند، این طرح تداوم خواهد داشت.

وی خواستار همکاری مردم برای اعلام نقاط آلوده و شناسایی افراد مشکوک از طریق ارتباط با کلانتری‌ها و شماره تماس 110 شد.

فرمانده انتظامی فارس در قالب این طرح و در بخش مواد مخدر 275 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، سه دستگاه خودرو توقیف و 15 نفر دستگیر شدند.

به گفته سردار حبیبی در حوزه پلیس آگاهی نیز 4 باند سارقین درون خودرو، دو باند سارقین موبایل قاپ و گردنبند قاپ، دو باند سارقین کیف قاپ،  8 نفر سارق حرفه‌ای، 48 دستگاه موبایل مسروقه، 4 رشته گردنبند طلا، 15  دستگاه رادیو ضبط مسروقه و 20 عدد کیف زنانه کشف شد.

وی گفت: در حوزه پلیس امنیت عمومی نیز تعدادی سلاح گرم و سرد کشف و 17 نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: در حوزه فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز نیز 8 محله پاکسازی شد، 40 دستگاه ضبط خودرو، 12 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، 2 قبضه اسلحه جنگی غیرمجاز، 4 دستگاه موتور سیلکت مسروقه، 10 دستگاه دوچرخه سرقتی، 30 عدد گوشی موبایل و 27 تیغه سلاح سرد کشف و 16 نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها