خبرهای داغ:
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: از ۶۶ سالمند نگهداری شده در مرکز ۲۴ نفر آقا و ۴۲ نفر خانم می‌باشند
کد خبر: ۹۳۱۳۰۱۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
نگهداری ۶۶ سالمند در مرکز سالمندان ثامن الائمه شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسعود جهانسیر با اشاره به اینکه ۶۶ سالمند در مرکز سالمندان ثامن الائمه شهرستان شاهرود نگهداری می‌شوند، افزود: از این تعداد سالمند نگهداری شده در مرکز ۲۴ نفر آقا و ۴۲ نفر خانم هستند که بابت نگهداری از آن‌ها ماهانه یارانه توسط بهزیستی به مرکز پرداخت می‌شود.
جهانسیر اظهار کرد: مرکز سالمندان ثامن الائمه با ۴۴ نفر پرسنل و کادر حرفه‌ای و مجرب شامل پزشک، پرستار، کاردرمان، مددیار، فیزیوتراپ، روانشناس و...  در تلاش است که بهترین شرایط جسمانی و روحی را برای سالمندان فراهم نماید.
وی با تاکید بر مراقبت از سالمندان در منزل بیان کرد: نگهداری از سالمندان در منزل همراه با آسایش و امنیت بیشتر، مراقبت شخصی و خصوصی، توجه رو در رو، همراهی و مصاحبت را برای ایشان بهمراه دارد.
رئیس اداره بهزیستی شاهرود تصریح کرد: در حال حاضر ۵۳ سالمند از طرح مراقبین و ۴۰ سالمند از خدمات ویزیت در منزل مرکز سالمندان ثامن الائمه بهره می‌برند که سازمان بهزیستی بابت آن یارانه بصورت ماهیانه به مرکز پرداخت می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها