خبرهای داغ:
شاهرود_مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز می‌گوید: سردار سلیمانی در راه اعتلای اسلام استقامت ورزید و در این راه به سعادت ابدی رسید.
کد خبر: ۹۳۱۳۱۵۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی، مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز می‌گوید: سردار سلیمانی در راه اعتلای اسلام استقامت ورزید و در این راه به سعادت ابدی رسید.
وی افزود: خداوند تأکید دارد، اگر خدا را یاری کنید، خدا هم به‌طورقطع شما را یاری خواهد کرد و موفقیت از آن شما است و سردار سلیمانی این‌چنین بود و با این اعتقاد راسخ داعش را که تمام دنیای کفر، شرک و ظلم از او حمایت مادی و معنوی می‌کرد، شکست داد و این سبب شد تا استکبار جهانی وی را بزرگ‌ترین سد برابر زیاده‌خواهی خود بدانند.
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: این کینه سبب شد، شقی‌ترین افراد بشر، این سردار و یارانش را ناجوانمردانه به شهادت برسانند و در ادامه بدان افتخار کنند و همه‌جا جار بزنند که ما این کار را کردیم.
سلیمانی تصریح کرد: دشمنان تصور کردند با شهادت این سرباز اسلام به اهدافشان می‌رسند؛ اما با تشییع میلیونی این شهید بزرگوار در عراق و ایران لرزه بر تن استکبار افتاد و تصور آن‌ها بر باد رفت و با تأکید بر انتقام سخت در ترس و استرس قرار دارند و این کاملاً در رفتار و برخورد آن‌ها مشهود بوده و هست.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی و مکتب سردار سلیمانی گفت: رهبر انقلاب با این بیانات راهبردی را برای همگان ترسیم کردند که همگان بدانند شهید سلیمانی متعلق به همه دنیا و همه مظلومان جهان است و باید راه، روش و رفتار او در قالب یک مکتب در جهان پیاده‌سازی و ترویج شود.
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر تلاش همگانی برای تعمیق و تبیین مکتب حاج قاسم در داخل و خارج از کشور بیان کرد: این مکتب باید سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود و همه آحاد مردم در این راستا مسؤول هستند و باید به وظیفه خود عمل کنند و منش و رفتار سردار دل‌ها را در خود، خانواده و جامعه ترویج دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها