مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)در ناحیه انار برگزار شد

مراسم عزاداری و سوگواری شهادت بی بی دوعالم فاطمه زهرا (س) در ناحیه انار با حضور پاسداران و سربازان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۱۸۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ مراسم عزاداری و سوگواری شهادت بی بی دوعالم فاطمه زهرا (س) در ناحیه انار با حضور پاسداران و سربازان با سخنرانی حجت الاسلام ملا نوری برگزار شد.
حجت الاسلام ملا نوری ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: پیغمبر اسلام حضرت محمدمصطفی س. احترام خاصی نسبت به خانم حضرت فاطمه زهرا (س) داشت.

وی گفت: زندگی حضرت زهرا سلام الله علی‌ها دارای دو بعد می‌باشد یک بعد مربوط به زندگی فردی و شخصی حضرت و یک بعد مربوط به زندگی اجتماعی آن حضرت می‌باشد.

ملا نوری گفت: حضرت در جامعه‌ای زندگی میکرد که مردمش از استقلال روحی و فکری برخوردار نبودن و همین امر باعث شد که جامعه مدینه بعد از رحلت پیامبر اسلام از مسیراصلی خود یعنی مسیر ولایت خارج شد لذا حضرت زهرا علی‌ها السلام که در بطن مسائل سیاسی جامعه و بحران‌ها رشد کرده و تربیت یافته بود و رسالت دفاع از حق و حقیقت را بر عهده داشت، با بصیرت و آگاهی عمیق نسبت به توطئه‌ای که مسیر امامت را منحرف ساخته بود هوشیارانه وارد عرصه جامعه شد و به صورت یک سیاست مدار آگاه و مدافع حریم امامت، در صحنه جامعه حضور جدی و فعال یافت و رهبری دفاع از امامت رابر عهده گرفت.

حجت الاسلام ملا نوری در پایان تصریح کرد: جامعه فاطمی که وظیفه‌ی اصلیش بصیرت افزایشی و روشن گری بود مقدمه ساز جامعه مهدوی می‌باشد که اطاعت محض از، ولی جامعه می‌باشد، که حضرت زهرا پایه گذار این جریان بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار