خبرهای داغ:

جهاد؛ این بار در بازار/ ۲۲ گروه جهادی بر بازار شاهرود نظارت می‌کنند+ تصاویر

در راستای قرارگاه ۱۷ ربیع، ۲۲ گروه جهادی بسیج با همکاری اداره صمت بر بازار شاهرود نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۱۳۱۸۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
ایمان حسنی، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری و تشکیل قرارگاه‌های ۱۷ ربیع در راستای ساماندهی بازار و مبارزه با احتکار، گران‌فروشی و اصلاح سیستم توزیع ارزاق ضروری مردم، بسیجیان حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در کنار اداره صنعت، معدن، تجارت شاهرود به صحنه آمدند تا در سطح گسترده از واحد‌های صنفی بازرسی کنند.
وی با تأکید بر اینکه این اقدام جهادی در ماه‌های پایان سال نوید اصلاح سیستم توزیع و عرضه ارزاق عمومی و ضروری مردم را می‌دهد، گفت: سرکشی و نظارت بازرسان بسیجی در قالب ۲۲ تیم خودرویی به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن تجارت انجام می‌شود.
بازرسی از ۱۵۶ نانوایی شاهرود
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با بیان اینکه در نخستین روز اجرای این طرح از ۱۵۶ نانوایی این شهرستان بازدید صورت گرفت، تصریح کرد: در این بازدیدها، کشف ۵۰ کیسه آرد احتکارشده، گران‌فروشی، کم‌فروشی در وزن خمیر و نداشتن ترازو از مهم‌ترین تخلفات نانوایی‌ها بوده است.
حسنی با اشاره به برپایی میز خدمت در نمازجمعه افزود: در این میز خدمت نیز شکایات و گزارش‌های مردمی از اصناف و بازاریان شهرستان شاهرود جمع‌آوری و در خصوص اعلام گزارش‌ها به سامانه ۱۲۴ تأکید شد.
وی با بیان اینکه مردم از ورود بسیج و سپاه برای نظارت بر بازار استقبال کرده‌اند، گفت: بسیج و سپاه آماده همکاری برای خدمت‌رسانی به مردم و بازوی دولت برای تحقق این مهم هستند و در این راه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها