سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به نامه رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله اطاعت از، ولی را عاملی دانست که دیگران را در مسیر شهیدان حفظ می‌کند.
کد خبر: ۹۳۱۳۳۰۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرنگار بسیج،  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به نامه رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله اطاعت از، ولی را عاملی دانست که دیگران را در مسیر شهیدان حفظ می‌کند.
 
متن نامه رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله به شهید سلیمانی و پاسخ ایشان به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

محضر مبارک سردار بسیجی سرلشکر سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی
سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

ای حبیب دل ها...در فرهنگ خاکریز هر چه جستیم نتوانستیم واژه ای بیابیم تا معنی کند تو را...خواستیم بگوییم مالک اشتر علی(ع)،باز دلمان در خاکریز قلاویزان و حاج محب جا ماند.

خواستیم بگوییم امیر دل های مظلومان فاطمی(س)، باز دلمان پیش شیر بچه های لشکر 41 ثارالله جا ماند...هر چه گشتیم نبود واژه ای که معنا کند تو را...دیدیم حاج قاسم خودمان زیباترین واژه ای است که بوی شهدا و رنج اسرا و خون دل خوردن جانبازان را می دهد...پس می خوانیم تو را به نام حاج قاسم که حبیب دل هایی و باید زنجیر کنیم بند دلمان را به تو که شهید زنده ای...

ای فرمانده، ببخش قصورمان را که یادگار و فاتح قلاویزان حاج محب، آن عزیز سفر کرده را درک نکردیم و در غربت تب شیمیایی سوخت و آب شد...باز هم ببخش ما را آن دم که در اوج جنگ با عفریته داعش رسالت حسینی از ولی امرمان گرفتی و برای بدرقه حاج محب آمدی و با بوسه ای بدرقه اش کردی...و حضور گرانقدر شما، باعث تسلای خاطر دل های غم گرفته مان گردید.

ای فرمانده،ای ترکش خورده از رنج روزگاران...در مصاف با فتنه و داعش و منافقین جدید، چتر دستان دعایت را بر سرمان باز کن تا باز احساس عشق کنیم و خود را در قلاویزان ،دشت مجنون و کانال ماهی و...پیدا کنیم. با وجود نفس گره خورده به کپسول و تن رنجور، یارای یاریت هستیم تا در مصاف با زر و زور و تزویر در رکابت باشیم و این تن ترکش خورده می تواند خشاب سربازانت را پر کند تا خشم هزار ساله را بر قلب تزیر و فتنه خالی نماید.

ای هم نفس شهدا،دعایمان کن تا از پیمان باز نگردیم و گندم نمای جوفروش نگشته و لیاقت سربازی مراد خویش حضرت امام سید علی زیده عزه) را از کف ندهیم.

سپاس واژه ای پراحساس ماست که کمترین است،این کمترین عاشقانه تقدیم تو باد.

رزمندگان استان سیستان وبلوچستان
در لشکر 41 ثارالله

پاسخ «حاج قاسم» به نامه رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله

 بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان و برادران عزیزم، یادگاران دوران عزت و افتخار جهاد

سلام علیکم

آنچه ما را می تواند در مسیر دوستان شهیدمان و در بستر جهاد و شهادت حفظ کند عبارت است از:

اولا: توجه به خود،خود خود را شناختن و توجه خاص به تربیت خود و نادیده گرفتن خود در مقامات مادی و دنیوی.

ثانیا: اصرار بر اذکار و افکار و اعمال شهدا و آن را چراغ راه خود قرار دادن برای گم نشدن.

ثالثا: حفظ روحیه جهادی، انقلابی، دینی، معنوی، ادب در رابطه با مردم و اخلاص در عمل.

رابعا: اطاعت از ولی که آنها جان در راهش دادند و باقی ماندن در این خط و راه؛ ترویج عملشان با عملمان و حفاظت از  منهجشان با اقدامتان.

اینها موجب می شود محب، همیشه باشد و در هر یک از شما روزانه طلوع کند.

برادرتان قاسم

96/4/23



نامه سردار سلیمانی


خبرنگار:مازیارشیری

ارسال نظرات