ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: امروزه دشمنان انقلاب اسلامی با عمامه انگلیسی و اسلام آمریکایی به جنگ انقلاب و آرمان های آن آمدند.
کد خبر: ۹۳۱۳۳۳۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
امروزه دشمنان با عمامه انگلیسی و اسلام آمریکایی به جنگ آرمان‌های انقلاب آمدند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در حسینیه حاج قاسم سپاه ناحیه رامسر ضمن تسلیت سالروز شهادت  مظلومانه بی بی دوعالم حضرت صدیقه شهیده(سلام الله علیها) به  چرایی فراموش کردن و به زمین ماندن فرمان پیامبر (ص)  بعد از رحلت حضرت پرداخت و گفت: جریان بعد از رحلت پیامبر(ص) فقط به اتفاق سقیفه برنمیگردد بلکه این اتفاق یک پروسه چندساله بود که منجر به آن فتنه‌ها پس از ارتحال نبی مکرم اسلام شد.
 
حجت الاسلام تسخیری افزود: محبوبیت و اقتدار امیرالمومنین علی (علیه السلام) باعث کینه و بغض فتنه‌گران شده بود و آن‌ها برای ضربه به این محبوبیت و اقتدار تلاش‌هایی زیادی را داشتند که باعث اتفافات تلخی در تاریخ اسلام شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸  هم محوری‌ترین هدف دشمن، ضربه زدن به ولایت فقیه بود، اضافه کرد: انتخابات و رمز تقلب بهانه‌ای بود تا اینکه اصل ولایت را در نظام جمهوری اسلامی حذف کنند.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه فاطمیه به ما درس بصیرت میدهد ، خاظرنشان کرد: در ماجرای فاطمیه و ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)که اولین مدافع ولایت است باید بتوانیم بصیرت و آگاهی خود در مقابل فتنه‌ها را تقویت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  با تصریح بر اینکه اجرای فتنه در جامعه به صورت دفعی اتفاق نمی‌افتد، گفت: برای پی ریزی فتنه سال‌ها به صورت نرم کار میشود و بعد به بهانه‌ای دست به اقدامات فتنه آلود برای اهداف شوم  می‌زنند‌.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه کینه توزان و بزدلان انقلاب اسلامی نبی اکرم (ص) را به انحراف بردند بیان کرد: کینه‌توزانی که بغض امیرالمومنین علی( علیه السلام)  را در دل داشتند و بزدلانی که شهامت بازگو کردن حقایق را نداشتند باعث انحراف در دین اسلام را رقم زدند همانطوری که در فتنه ۸۸ کسانی بغض ولایت فقیه را داشتند و رهبر معظم انقلاب در آن دوران تاکید بر بازگو کردن حقایق توسط خواص را داشتند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که امروزه دشمنان انقلاب اسلامی با عمامه انگلیسی و اسلام آمریکایی به جنگ انقلاب اسلامی ایران آمده ، گفت: دشمن حتی در برخی موارد با آن خانواده‌ای که انقلابی بودند به جنگ آرمان‌های انقلاب اسلامی آمده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تردید ، تهدید ، تحمیل و دوقطبی سازی را از اهداف اساسی دشمن دانست و تاکید کرد: دشمن نگران آینده است و در همین رابطه با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تشکیل دولت جوان حزب الهی سردرگم شده است و  تلاش می کند تا در مقابل این هدف بایستد.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه  دشمن توطئه فریب در افکار عمومی جامعه را در برنامه دارد ، اضافه کرد: دشمن با معکوس سازی رویداد‌ها و تاریخ در پی فریب و انحراف اعتقادات و ارزش‌های ایران اسلامی است که البته با وجود و حضور مردم انقلابی، جوانان فعال و بسیج همیشه قهرمان این نقشه‌ها نقش بر آب میشود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها