شاهرود_آیین تجلیل از معلمان پژوهنده و دانش آموزان برگزیده جشنواره جابر بن حیان و المپیاد‌های علمی، با حضور معاون مدیرکل ومدیرآموزش وپرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۳۶۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تجلیل از معلمان پژوهنده و دانش آموزان برگزیده جشنواره جابر بن حیان و المپیاد‌های علمی، با حضور معاون مدیرکل ومدیرآموزش وپرورش شهرستان شاهرود، معاون مالی و پشتیبانی، معاون آموزش ابتدایی، کارشناسان فناوری و آموزش نیروی انسانی، هیئت داوران، و معلمان و دانش آموزان پژوهنده، در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفت تپه شهرستان شاهرود و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، یاد و خاطره معلم پژوهنده شهرستان، شادروان لیلا جهادی را گرامی داشت.
وی گفت: یکی از مولفه‌های پویایی مجموعه آموزش و پرورش، قدرت تشخیص و حل مسئله است و جشنواره‌های پژوهشی؛ علاوه بر تقویت روحیه پرسشگری و اعتماد به نفس، بستری ارزشمند، برای شکل گیری فرآیند تشخیص و حل مسئله، فراهم می‌آورند.
موسوی با اشاره به اهمیت آسیب شناسی حوزه پژوهش، بر لزوم تحلیل آماری کمی و کیفی پروژه‌های پژوهشی تاکید کرد.
در ادامه علی اصغر رضایی معاون آموزش ابتدایی، با اشاره به اینکه؛ یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین، تربیت دانش آموزان پرسشگر و پژوهشگر است، افزود: مسابقات و جشنواره‌های پژوهشی، باعث گسترش فرهنگ پژوهشگری و خلاقیت، در بین دانش آموزان و معلمان و آموختن شیوه‌های بهتر زیستن می‌شود.
در پایان این مراسم، هدایایی به پاس قدردانی از اراده و تلاش معلمان و دانش آموزان پژوهنده، به آن‌ها اهدا گردید.
 
آیین تجلیل از معلمان پژوهنده و دانش آموزان برگزیده  آموزش و پرورش شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها