خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه خوی گفت: در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یک هزار بسته معیشتی و 15هزار ماسک در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در خو‌ی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۳۹۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار موسی  جعفرزاده امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تهیه شده و در اختیار سپاه این  شهرستان قرار گرفت که به همت گروه های جهادی خوی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.
سرهنگ جعفرزاده، ارزش این بسته‌های معیشتی را بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: همچنین به همت بهداری سپاه خوی ۱۵ هزار عدد ماسک به صورت رایگان در بین مردم و قشر‌های آسیب پذیر جامعه توزیع شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و تمامی شهدای والامقام، گفت: سردار سلیمانی خصوصیات برجسته فراوانی داشت که یکی از ویژگی‌‌های این شهید کمک به نیازمندان بود.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: سرداری که سخن و بیان نافذ داشت، و در دل‌ها اثرگذار بود، برای همه ما الگو و اسوه بود، بنابراین باید امروز خصوصیات برجسته این شهید را در زندگی خویش پیاده سازیم.

ارسال نظرات