فرمانده سپاه استان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با خانواده بسیجی ایثارگر مرحوم محمد مهدی زمانی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۱۳۵۱۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به همراه حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و سرهنگ امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان و حجت الاسلام راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با خانواده بسیجی ایثارگر محمد مهدی زمانی دیدار کردند.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار گفت: روحیه ایثارگری را این جوان از خانواده خود به ارث برده بود و خوش نامی ایشان در بین مردم نشان از تربیت صحیح ایشان دارد.

وی افزود: فوت این جوان در نزد خداود قطعا ویژه است زیرا این جوان خود را وقف به خدمت در راه ائمه اطهار (ع) کرده بود.

سردار دامغانی تصریح کرد: امیدواریم خداوند به مادر و پدر ایشان صبر عنایت بفرماید و به ایشان اجری جزیل عنایت بفرماید.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار گفت: در این مصیبت بزرگ صبر پیشه کنید و شاکر خداوند باشید  زیرا ایشان در راه ارزشمندی زندگی کرد.

وی افزود: این جوان در بین مردم بسیار خوش نام بود و دعا کنید که در دنیای آخرت نیز با شهدا و ائمه اطهار (ع) محشور شود.

او ادامه داد: اهداء اعضای این جوان به بیماران نیازمند کار بسیار بزرگی بود که قطعا در نزد خداوند پاداشی عظیم دارد.

در این دیدار لوح یادبودی توسط فرمانده سپاه استان به مادر این جوان اهداء شد.

گفتنی است مرحوم محمد مهدی زمانی از بسیجیان پایگاه محمد رسول الله (ص) سمنان بودند که در حادثه رانندگی در شب سالگرد شهید سلیمانی دچار مرگ مغزی می شوند و با رضایت خانواده ایشان تعدادی از عضو های بدن ایشان به بیماران نیازمند اهداء می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها