همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) نشست بصیرتی با حضور کارکنان بسیجی و اعضا حلقه‌های صالحین پایگاه مقاومت بسیج اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در نمازخانه این اداره کل در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۵۲۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم عزاداری وسخنرانی بصیرتی با حضور کارکنان بسیجی واعضای حلقه‌های صالحین پایگاه مقاومت بسیج اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در نمازخانه این اداره کل در زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد،  با اشاره به کرامت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمن یک قاسم سلیمانی به شهادت رساند، اما میلیون‌ها قاسم سلیمانی متولد شدند و کمتر کسی است که در حال حاضر قاسم سلیمانی را نشناسد، حتی کودکان دوساله ما این شهید بزرگ را می شناسند.

مدیرکل خدمات حوزه‌های علمیه استان سبک زندگی شهید سلیمانی را بندگی خدا عنوان کرد و افزود: خداوند هم، خدایی کرد و همه ما دیدیم که ایشان را به عالم معرفی کرد، این شهید در موقع شنیدن روضه حضرت زهرا(س) کسی جلوگیر گریه‌های او نبود این گونه زندگی و بندگی کرد و امروز در همه خانه‌ها قاسم سلیمانی‌ها در حال پرورش هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد ادامه داد: مکتب شهید قاسم سلیمانی از نظر مقام معظم رهبری زنده است و دشمن درحال حاضر از شهید شدن این سردار بزرگ بیشتر میترسد، این‌ها نشانه بندگی او برای خداوند بود، ما هم باید کارمان را برای خداوند انجام دهیم و اگر کار ما برای رضای خداوند باشد به نتیجه و سرانجام میرسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه خداوند رحمان و رحیم است گفت: شیطان دشمن قسم خورده انسان است و انسان باید هوشیار باشد که شاید در حین ارتکاب گناه بمیرد و کسانی که به خداوند پشت کردند مقصر خودشان هستند و هیچ وقت از رحمت خداوند بهره‌مند نمیشوند مگر بندگی کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید یزدی هم در این مراسم، ضمن قدردانی از حضور بسیجیان در اینگونه جلسات بصیرتی ابراز امیدواری کرد به زودی تعداد حلقه‌های صالحین فعال پایگاه بسیج افزایش یابد.
ارسال نظرات