خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دستگاه های انقلابی همچون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سپاه همواره در صحنه ها به صورت جهادی و دانش بنیان وارد عمل شده اند.
کد خبر: ۹۳۱۳۵۸۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی صبح امروز در نشست با جمعی از مسئولان در بیرجند با اشاره به تحریم محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و موسسه دانش‌بنیان برکت و همچنین شرکت های اقتصادی آستان قدس رضوی، گفت: بالاترین ارزش برای جبهه ولایی توانمند شدن و ایستادگی در مقابل تفکر لیبرالی غرب است.

وی در ادامه افزود: اینکه امروز مشاهده می کنید ساختار سازمان تحریم آمریکا و اروپا زمین گیر شده، دلیل آن این است هرکجا که باور "ما می توانیم" ریشه دوانده ایران اسلامی موفق و پیروز بوده است و هر کجا که از موضع سازش وارد شده ایم خسارت های جبران ناپذیری به کشور وارد شده است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه خنثی سازی تحریم ها با سازش و لبخند محقق نمی شود، تأکید کرد: مسئولان از نتایج مذاکره با غرب در این سالها درس بگیرند و تمرکز امور را بر حمایت از جوانان، شرکت های دانش بنیان و دیگر نهادهای توانمند داخلی قرار دهند.

نماینده مقام معظم رهبری با بیان اینکه رفتار کشورهای آمریکایی و اروپایی در جریان ویروس منحوس کرونا گواه محکمی از نوع تفکر غرب در برابر انسان ها است، گفت: کشورهایی که مدعی رفاه و حقوق شهروندی بوده اند در حدود یکسال گذشته همه‌ی دنیا مشاهده کرده اند که چگونه نسبت به مردم خودشان و مهاجرین عمل کردند؛ عده ای خوش باور هنوز بدنبال این هستند که ایران را وابسته به غرب نمایند.

وی یادآور شد: در دوران سخت کرونا که علاوه بر مشکلات بهداشتی و درمانی، مسئله معیشت و اقتصاد مردم در دنیا دچار بحران شده بود، در ایران اسلامی در همه‌ی شهرهای کشور کارهای بزرگ جهادی برای کمک به کادر درمانی و بهداشتی و همچنین معیشت مردم صورت گرفت.

امام جمعه بیرجند با اشاره به رفتار غیر انسانی کشورهای آمریکایی و اروپایی در تحریم دارویی کشور در گذشته، گفت: کشورهای غربی نشان داده‌اند که هیچ‌گاه قابل اعتماد نیستند، تجربه خون‌های آلوده به ایدز در سالهای گذشته بزرگترین سند رسوایی غرب است، این موضوع نباید در واردات واکسن کرونا باردیگر تکرار شود.

وی خاطرنشان ساخت: جای تأسف است، روزی که آمریکا و همراهان او، تحریم دارویی را علیه مردم ایران آغاز کردند، آمریکا پرستان داخلی و خارجی سکوت نمودند و حال در زمانیکه بایستی به توان داخلی کشور در تولید واکسن ایرانی افتخار نماییم می گویند که واکسن را سیاسی نکنید!

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: آمریکا، انگلیس و فرانسه هیچ‌گاه دلسوز مردم ایران نبوده و نیستند، اگر آنها دلسوز ملت ایران بودند پانسمان بیماران پروانه‌ای، حمل و نقل اقلام سلامت محور و بسیاری از داروهای دیگر را تحریم نمی کردند و حالا باید از آمریکا پرستان پرسید چرا پانسمان را سیاسی کردید.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از صدها شرکت دانش بنیان در زمینه های داروسازی و سلامت با هدف قطع وابستگی کشور به غرب فعال هستند و بالاترین هدف آنان ارتقای کرامت انسان ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره تحریم نهادهای انقلابی کشور از سوی آمریکا، گفت: آمریکا متوجه این موضوع شده است که ایران اسلامی وقتی اراده نماید می تواند تحریم ها را خنثی کند، لذا تحریم آقای مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و موسسه وابسته به این نهاد شرکت دانش بنیان برکت و همچنین سازمان های اقتصادی آستان قدس رضوی که موفقیت های زیادی در دستیابی به واکسن کرونا و تأمین مواد بهداشتی و درمانی کشور بدست آورده اند، در همین جهت است و خباثت غرب علیه نهادها و اشخاص انقلابی ایران تمامی ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه تحریم های آمریکا هیچ‌گاه نتوانسته در روحیه خودباوری و تفکر ما می توانیم ملت ایران خللی وارد سازد، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) همواره مورد اعتماد و افتخار مردم بوده است و در طول بیش از چهل ساله انقلاب خدمات و اقدامات شایسته ای در زمینه اقتصادی، اجتماعی و در حال حاضر کرونا به ملت ایران عرضه داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها