فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با فرپاندهان پایگاه‌های مقاوما بسیج بخش کلاتان بمپور حوزه شهید، ولی فتح مرادی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۰۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایرانشهر، دراین نشست سرهنگ پاسدارمحمد هراتی فرمانده سپاه ایرانشهر در خصوص احیاء پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت:هدف گذاری بسیج در راستای تحقق بیانیه گام دوم، احیاء پایگاه‌های مقاومت با رویکرد بسیج کنندگی مردم با محوریت مساجد است.

فرمانده سپاه ایرانشهر ادامه داد: مسجد محوری اولویت اصلی ما برای حضور موثر پایگاه‌های بسیج مساجد در سطح محلات است.

وی در ادامه با اعلام آمادگی سپاه در ارتباط با همکاری با مجموعه‌هایی که برای مساجد فعالیت می‌کنند، افزود: هدف گذاری بسیج در راستای تحقق بیانیه گام دوم، احیاء پایگاه‌های مقاومت با رویکرد بسیج کنندگی مردم با محوریت مساجد و تحقق همه جنبه‌های مردم سالاری اسلامی است.

سرهنگ هراتی با اشاره به فعالیت‌های متنوع پیش بینی شده برای خدمت رسانی در سطح محلات، عنوان کرد: برای سازماندهی، آموزش و توانمندسازی فعالین قرارگاه‌های مسجدی آماده هرگونه همکاری هستیم.

وی افزود: تربیت، آموزش و توانمند سازی بسیجیان برای ارائه خدمات اثرگذار به مردم در سطح محلات از بستر مسجد، از مهمترین اقدامات در اجرای این طرح است.

هراتی با تاکید بر ظرفیت بسیج در فعال سازی مساجد و ارائه خدمت، بیان کرد: پایگاه‌های مقاومت در سطح هر محله و ارتباط آن‌ها با مساجد فرصت بسیار خوبی را برای ما به ارمغان آورده است.
ارسال نظرات