تلاش بسیج در امر نهادینه سازی فرزندآوری

جلسه تعاملی مسئولین فرهنگی شهرطرقبه با حوزه بسیج خواهران این شهربا موضوع اهمیت و ضرورت فرزندآوری به میزبانی حوزه بسیج خواهران بخش طرقبه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۰۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مروی زاده، مسئول حوزه بسیج خواهران طرقبه در ابتدای جلسه عنوان نمود: یکی از مطالبات و دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری همین مبحث ضرورت و اهمیت فرزندآوری می‌باشد و لذا اگر با شرایط کنونی به پیش برویم در مدت زمان کوتاهی جامعه ما دچار پیری، ناتوانی و بی انگیزگی خواهد شد و این به نوعی باعث درجا زدن یا حتی پسرفت جامعه در زمینه‌های مختلف، علمی، فرهنگی، اشتغالزایی و... خواهد شد.

وی ادامه داد: در این زمینه بسیج تمام توان خود را پای کار گذاشته و با تولید محتوا در زمینه‌های اینفوگرافیک، پوستر، دیوارنوشته و انتشار مطالب باموضوع فرزندآوری و ضرورت آن که در شرایط فعلی نوعی جهاد محسوب می‌شود در راستای نهادینه سازی این مهم گام برداشته و برمی دارد.

در ادامه جلسه حاضرین و مسئولین فرهنگی اهمیت موضوع را تصدیق و در این راستا بر پیگیری‌های لازم برای اعتقاد جامعه به ضرورت فرزند آوری که یکی از مئولفه‌های اصلی قدرت در هر کشور و حاکمیت است تأکید نمودند.

همچنین در این جلسه روش صحیح ورود به یک موضوع، ابتدا ورود بصورت کلی و سپس به مرور پرداختن به جزئیات آن صحیح دانسته شد، زیرا ورود ناگهانی و کامل به یک موضوع معمولا نتیجه عکس می‌دهد و لذا از جامعه‌ای که سال هاست پس از انقلاب اسلامی متأسفانه با شعار استعماری و خباثت آلود فرزند کمتر زندگی بهتر فریب خورده است به یکباره انتظار موضع مخالف گرفتن و معتقد شدن به شعار فرزند بیشتر جامعه و خانواده‌ای شاداب‌تر و پویاتر ممکن نخواهد بود هرچند که در زمینه فرزندآوری مشکل مردم ما غالبا بر سر ضرورت این مهم نبوده بلکه بیشتر بر سر امکان آن (ترس از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و..) می‌باشد.

گفتنی است؛ برای نهادینه سازی موضوع حیاتی فرزندآوری در سطح شهرستان مصوب شد که کلیه دیوارنوشته‌های قدیمی و بلا استفاده سطح شهر با استفاده از ظرفیت بسیج، نقاشان، طراحان و... بصورت اینفوگرافیک و بدون شرح باموضوع ضرورت فرزندآوری و مزایای آن، چاپ پوستر، طراحی بیلبورد‌های شهری و کنار جاده ای، کار در فضای مجازی و... پیگیری و انجام شود،
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار