مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر زاهدان گفت: گام اول طرح راه مهندسی در دانشگاه فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با محوریت سبک زندگی دانشجویی کلید خورد.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۴۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

ابوالفضل امیریان، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر زاهدان گفت: طرح راه مهندسی که با هدف ایجاد روحیه خودباوری در میان دانشجویان کلید خورده است.

وی با تاکید بر اهداف طرح راه مهندسی بیان کرد: این طرح در این فضای ناامیدی حاکم بر کشور می‌تواند بارقه‌ای از انگیزه و امید را به جهت همراهی با دانشجویان به ارمغان بیاورد و روحیه انگیزشی و کارآمدی ایجاد کند.

امیریان افزود: از آنجا که دانشگاه فنی بر مایه و اساس رشته‌های فنی و مهندسی بنا شده است ارتباط تنگاتنگ و عمیقی با طرح راه مهندسی دارد.

وی با اشاره به نسبت دانشگاه با راه مهندسی اظهار داشت: با توجه به ضرورت نقش آفرینی دانشجویان بویژه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حل مسائل و ارتباط بیش از پیش با صنایع و شرکتها، طی جلسات مختلف با رئیس و معاونین دانشگاه هماهنگی لازم صورت گرفته و آنان نیز تاکنون پشتیبان طرح راه مهندسی بوده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر زاهدان از برگزاری گام اول راه مهندسی خبر داد و گفت: این نشست با محوریت سبک زندگی دانشجویی، مدیریت زمان و نحوه برنامه‌ریزی با حضور دکتر کُرد، ریاست دانشگاه روز جمعه ۳ بهمن ماه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات